Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

skulle vært påbudt med en godt synlig lampe på alle laptoper som lyser når webcamra eller mikrofonen er på. Den må selvsakt også være synlig for folk rundt i rommet og ikke kun for den som bruker den.

 

Heretter skal jeg anta att alle laptopper har kamra og mikrofon konstant på med en annen person sittende i andre enden. Er vel den eneste måten å unngå kipe situasjoner.

 

 

 

Skrur kamra og mikrofon seg automatisk av på alle laptoper om man lokker lokket, eller er dt mulig at mikrofonen fortsatt fanger opp det som sies? Hva er normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min HP laptop er det et lite lys som indikerer at kameraet er på. Ingenting indikerer om mikrofonen er på eller av.

 

Hvordan kamera/mikrofon oppfører seg ved lukking av lokket kan du vel eksperimentere frem til selv? Jeg antar at mikrofonen og kameraet forblir påskrudd, med mindre PC-en går i dvalemodus.

Lenke til kommentar

På min HP laptop er det et lite lys som indikerer at kameraet er på. Ingenting indikerer om mikrofonen er på eller av.

 

Hvordan kamera/mikrofon oppfører seg ved lukking av lokket kan du vel eksperimentere frem til selv? Jeg antar at mikrofonen og kameraet forblir påskrudd, med mindre PC-en går i dvalemodus.

 

Har ikke laptop for tiden, så får ikke testet det. Er også mer interessert i om det å lukke lokket er noe som eventuelt fungerer på de fleste laptoper.

Lenke til kommentar

I helvete som EA buttfucker meg!

 

Ohaithar! Ser du prøver å installere et av spillene våres! La meg legge inn noe nazi DRM først, som kjører i bakgrunnen og sperrer viktige funksjoner! Sånn, nå må du bare laste EA Download Manager for å kunne få spillet til å virke!

OJSANN! Ser visst ut som vi har sluppet en sosial platform som ingen bruker! Ja... Jeg må dessverre tvinge deg til å installere dette for at du skal få lov til å spille spillene. Hmm! En utvidelsespakke? Da må du oppdatere spillet! Bare la meg installere 8 ubrukelige programmer til, jeg lover at de ikke skal spise mer enn 300MB med minne hver.

 

Jeg skal aldri mer betale en krone til EA.

Vet det er litt teit å dra frem en post som er over en uke gammel, men denne var bare så bra at jeg ikke kunne la være å påpeke hvor enig jeg er. Skulle ønske jeg hadde to pluss å gi istedenfor ett.

 

Jævla duden som leier ut leiligheten har faen meg hatt snart 3 uker på å skaffe den jævla stekeovnen, men neida, faen meg den treigeste personen jeg kjenner.

Når du sier du skal skaffe en stekeovn i løpet av noen dager så bruker du ikke 3 uker.

Er også dritt lei av mikromat, gaaawd.

Usj, det der må være surt.

 

Da jeg flyttet inn i hybelen gikk strømmen første dagen da jeg slo på stekeovnen. Huseieren kom ned og unnskyldte for det inntrufne og sa han skulle skaffe til veie en ny. Så gikk han opp og hentet sjokoladekake som plaster på såret. Jeg satt meg ned og tenkte at ovnen sikkert kom en av dagene. Gjett om jeg ble overrasket da han kom på døra en halvtime senere med ny ovn. Gid alle huseiere var slik.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jævla duden som leier ut leiligheten har faen meg hatt snart 3 uker på å skaffe den jævla stekeovnen, men neida, faen meg den treigeste personen jeg kjenner.

Når du sier du skal skaffe en stekeovn i løpet av noen dager så bruker du ikke 3 uker.

Er også dritt lei av mikromat, gaaawd.

Usj, det der må være surt.

 

Da jeg flyttet inn i hybelen gikk strømmen første dagen da jeg slo på stekeovnen. Huseieren kom ned og unnskyldte for det inntrufne og sa han skulle skaffe til veie en ny. Så gikk han opp og hentet sjokoladekake som plaster på såret. Jeg satt meg ned og tenkte at ovnen sikkert kom en av dagene. Gjett om jeg ble overrasket da han kom på døra en halvtime senere med ny ovn. Gid alle huseiere var slik.

 

Det må jo ha vært utrolig herlig! :D Men har ordna det nå, satse på at resten av tinga ikke tar så lang tid. Men jeg har mine tvil...

Lenke til kommentar

@Mannen med ljåen: Det er en veldig god idé å kopiere innlegget ditt før du poster det, eller hvis det er veldig langt, skrive i notepad først og så kopiere det til forumet. Begge måtene forhindrer at du mister teksten din.

 

Irriterer meg at forumet gir meg Driver Errors ca. hvert 3. minutt.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvis du aldri bruker webcam, kan du sette en teip over linsa. Bruk god teip som ikke faller av.

Truke det er så populært at jeg går å teiper kamra på bekjentes laptoper. Var uansett mikrofonen som var synderen.

 

Det burde blitt folkeskikk å skru av mikrofon å kamra når man tar et avbrekk fra å snakke med folk, som når man går på do. Umulig å vite for andre at en annen person sitter å hører/ser hva som blir gjort/sagt når man kommer inn etter att duden har gått bort fra dataen.

 

I samme slengen så kan jeg også nevne at folk som skrur på høyttaleren på telefonen når det er andre folk tilstede uten å si ifra til den enn snakker med er noen irriterende møkka folk. For tiden er det heldigvis ingen jeg normalt snakker med som gjør det (som jeg vet om), men har ofte vert til stede med andre personer som gjør det. Om jeg en gang finner ut at en jeg ofte snakker med gjør det så skal nevne noen pinlige ting hver gang jeg har en mistanke om at han gjør det. Konge hevn hadde vert om han hadde vært utro, jeg nevnte det, og dama tilfeldigvis var personen som satt og hørte på.

Lenke til kommentar

Folk som konstant er sene til ALT! Kompisen min skal alltid stoppe og snakke med hver jævla person han kjenner selv om vi har det travelt! :wallbash:

 

Hva unnskylder han seg med? "Ta det rolig, vi må jo ikke komme tidsnok" :blink:

 

Det skulle vært skuddpremie på sånne folk!

 

Så hvis noen hadde drept kompisen din, så ville du ikke ha sørget? At han da gidder å ha deg som venn.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Mm, jeg misliker ustrukturerte mennesker generelt. Det er fantastisk irriterende når man har lagt planer som krever at man følger en viss timeplan, og så måtte oppføre seg som en drittsekk for at folk skal overholde den. Jeg vil ikke mase; jeg vil at folk selv skal ta ansvar og ikke tvinge meg til å ta rollen som kjipingen i gjengen for at ikke alt skal gå til helvete.

Lenke til kommentar

Mm, jeg misliker ustrukturerte mennesker generelt. Det er fantastisk irriterende når man har lagt planer som krever at man følger en viss timeplan, og så måtte oppføre seg som en drittsekk for at folk skal overholde den. Jeg vil ikke mase; jeg vil at folk selv skal ta ansvar og ikke tvinge meg til å ta rollen som kjipingen i gjengen for at ikke alt skal gå til helvete.

 

Det er jeg enig med i.Har man planlagt og lovt å holde avtale så skal det bare mangle at personen blir kjeftet på! Men det å ønske sine venner død er litt i overkant!

 

 

Greit at han egentlig ikke mener det slikt som han gjør, men folk som mener alvorlig talt med det burde vel aknskje revurdere sin tenkning.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...