Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nattevakt med en idiot jeg knapt klarer å prate med. Nærmest det eneste han sier, konstant, er utbrukte nerdevitser og drit han finner på nettet. Oftest noe jeg har ledd av en gang før så han "vet det fungerer". Men det gjør jo faen ikke det når man bruker det fem ganger i løpet av en uke. Og han nekter å ta et hint om at jeg gir totalt blaffen.

 

Tre måneder igjen...

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at denne tråden minner om firstworldproblems :p

Vel, om det var sånn at jeg holdt på å sulte ihjel så hadde det ikke vært irriterende. Alvorlige problemer er sjeldent bare irriterende.

Å sulte ihjel er da ikke firstworldproblem. Det er ekte problemer. Firstwordlproblem ville vært å sulte ihjel fordi pizzabudet er for sent.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at den jævla båten ikke ser ut til å velte likevel. Det hadde vært skøy å se på.

 

Hehe, enig. All respekt til de døde, men irriterte meg også når jeg leste at den ikke krenger så mye lengre.

 

Diskusjonen om bruk av bilder av ABB og den åpne rettsaken. Kan vi ikke bare lage to utgaver av alle artikler, en med bilder og en uten? Så med en advarsel om at bilder av ABB følger i de artiklene som inneholder bilder?

Lenke til kommentar

At jeg nå som valgkampen er over endelig er ferdig med alle typer bekymringer (vgs ferdig og skal ikke studere før neste år, og SV gjorde et dårlig valg (intet bystyret på meg) og jeg er ferdig med verv i SU).

 

Og det er selvfølgelig ikke det som irriterer meg, det som derimot irriterer meg er at jeg klarer bekymre meg likevel. Bekymrer meg for om jeg klarer å finne en jobb, og om det blir en jobb jeg får mer enn 10% stilling i. :hrm:

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...