Kaymeerah Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Protip: Slå av automatic updates eller bruk ett annet OS. Det irriterer meg at jeg er så jævlig kvalm. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Det du må gjøre, er å gå inn på strøm-innstillingene i kontrollpanelet, gå inn på innstillingene til strømplanen din og åpne avanserte innstillinger. Der finner du alternativer for "Sleep", og under der skal det ligge noe som heter "Allow wake timers", som skal av. Endret 15. september 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Irriterer og forundrer: Jeg skulle akkurat sjekke ei vaktliste på jobb. Åpnet mail, fant mailen med vedlegget, åpnet vedlegget og kom på at jeg printa den ut i går og hang den opp rett ved siden av pulten. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 At den nye fine dressen jeg kjøpte meg for litt siden blir innviet i en begravelse og ikke i et bryllup som jeg egentlig hadde tenkt. Mer trist og leit enn irriterende da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har aldri opplevd at noen irl sier hvem istedenfor hvilken. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har aldri opplevd at noen irl sier hvem istedenfor hvilken. Heldiggris. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror det er fordi jeg vanker i bedre miljøer enn dere. 6 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror det er fordi jeg vanker i bedre miljøer enn dere. Eller fordi du er asosial og ikke omgås folk, så derfor hører du aldri folk si noe som helst. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Det stemmer faktisk ikke, jeg hører WoW guildet mitt 5 dager i uken fra klokken 19 til 2300 på Ventrilo. Endret 15. september 2011 av ☭ FTW ☭ 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Æsj: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10010224 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det du må gjøre, er å gå inn på strøm-innstillingene i kontrollpanelet, gå inn på innstillingene til strømplanen din og åpne avanserte innstillinger. Der finner du alternativer for "Sleep", og under der skal det ligge noe som heter "Allow wake timers", som skal av. Cant seem to find. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror det er fordi jeg vanker i bedre miljøer enn dere. Eller fordi du er asosial og ikke omgås folk, så derfor hører du aldri folk si noe som helst. Nei, forskjellen er at vi bor i Bergen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vil bare påpeke at denne tråden minner om firstworldproblems Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, det stemmer. Er ikke noen med seriøse problemer her. Kun hverdagens små irritasjoner. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ps3'en og tven skaper så mye varme i rommet, men det blir alt for kaldt når jeg åpner vinduet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Prisene på bolig her i Stavanger, fy fuck! Fant en nydelig 40kvadrats leilighet med parkeringsplass til 2,5. Den gikk for 2,8. FOR EN 40 KVDRATS MED ETT SOVEROM Syns virkelig synd på de som ikke har foreldre til å hjelpe seg inn i boligmarkedet - kommunen må slenge opp flere leiligheter! Irriterer meg også at de mindre leilighetene har noen helt ufattelig tåpelige planløsninger hvor alt bare er en stor gang. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøp litt utenfor stavanger? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Har skole midt i sentrum og jeg må nok gi opp bilen om det blir leilighet. Er også ekstremt lat. Jeg vil sove lengst mulig (ikke sitte i kø halve dagen) samt gå/kjøre scooter minst mulig. Endret 15. september 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøpte ikke du nettopp splitter ny bil da? Det må jo være et tapsprosjekt ut av en annen verden.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Neinei den tar min mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå