Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ikke sarkasme nei, ei som maser konstant (nagging er turn-off) om at vi må finne på noe, at jeg skal komme over til henne å sove over, at hun har massasjeolje og at jeg kan massere henne osv. Har nå lagt henne på en egen friends-liste så jeg kan være offline på FB-chaten.

 

Og jeg er ikke gay :woot: Hun er kanskje en 5-6'er imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, en kompis av meg var lærer på en barneskole for et par år siden, han var bare vikar i et fag da, så hadde han allerede mista nøkkelen til skolen en gang før, så mistet han den på nytt, men han ville ikke gå å spørre om en ny en pågrunn av at det hadde vært så "flaut".

 

Han lette febrilsk over alt, endevendte leiligheten osv. Til slutt var han så desperat at han ringte en spåkone:

 

Kompis: -"Jeg har mista nøkkelen min, kan du se hvor den er?"

Spåkone: -"Den e på et mørkt sted."

K: -"Hmm, kan du være LITT mer spesifikk?"

S: -"Har du leita i mella sofaputan?"

 

Sånn fortsatte det i sikkert 15 min, hvor hun bare sa liksom de mest obviouse plassene, og hvor han allerede hadde lett. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At min lillebror tok mine innesko (bruker de når jeg spiller innebandy) i dag tidlig, uten og spørre. Så presterte han å glemme skoene + bag'en sin, igjen på bussen. Nå er det trening, og jeg har nettopp mistet sko til en verdi av 1700 kroner.

Han bruker str. 40, og jeg bruker str. 43. Så når han tok de på seg, så passet de ikke engang :wallbash:

Skjønner ikke hva han tenker med.

 

Håper virkelig busselskapet har plukket dem opp, så jeg kan få hente dem.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...