Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Haha! Tør jeg spørre hvorfor?

Fordi du har ord som er bedre, og mindre diffuse som er mange ganger bedre å bruke i den sammenhengen, og omtrent alle andre sammenhenger empiri brukes. Egentlig så synes jeg ikke det kan brukes i setningen der i det heletatt. Det høres faktisk litt dumt ut.

 

Kanskje du burde brukt "bevis"? Eventuelt kan man kanskje si "basert på empiri" om du virkelig er NØDT til å bruke et så irriterende ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trekker et stråmann-argument her. Jeg har aldri sagt at skattekutt er urimelige, men at FrP har en tendens til å konkludere med urimelige skattekutt. Jeg har mitt eget politiske syn ja, og jeg kan oppsummere dette med at Norge like godt kan være konservative om vi skal ha et møkkaparti i regjering! Arbeiderpartiet redder ikke akkurat Norge, men det grøftekjører ihvertfall ikke kommuner slik som FrP.

 

Jeg er nok like liberal som deg, men har fortsatt respekt for de sosialistiske verdiene i Norge. Noe som forklarer hvorfor jeg stemmer Venstre.

Skal vi ha noen som jeg ikke liker i regjering, så er jeg glad om de er konservative, og det er det jeg vil konkludere med. Det er selvsagt mitt politiske bias, og jeg ser ingenting galt i det!

Å sammenligne FRP med AP blir som å sammenligne aids og kreft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du trekker et stråmann-argument her. Jeg har aldri sagt at skattekutt er urimelige, men at FrP har en tendens til å konkludere med urimelige skattekutt. Jeg har mitt eget politiske syn ja, og jeg kan oppsummere dette med at Norge like godt kan være konservative om vi skal ha et møkkaparti i regjering! Arbeiderpartiet redder ikke akkurat Norge, men det grøftekjører ihvertfall ikke kommuner slik som FrP.

 

Jeg er nok like liberal som deg, men har fortsatt respekt for de sosialistiske verdiene i Norge. Noe som forklarer hvorfor jeg stemmer Venstre.

Skal vi ha noen som jeg ikke liker i regjering, så er jeg glad om de er konservative, og det er det jeg vil konkludere med. Det er selvsagt mitt politiske bias, og jeg ser ingenting galt i det!

Å sammenligne FRP med AP blir som å sammenligne aids og kreft.

 

Begge er sykdommer som kan drepe deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...