Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Men nå er det ikke amerikanske tilstander i Norge med sykeforsikring, privatisering osv. Dessuten tviler jeg på at foreldrene dine hadde tillatt "å dra pluggen" hvis du ble grønnsak.

Hva er prognosen for en grønnsak da? Er jo ikke vits å holde meg i live hvis jeg skal ligge i koma-aktig tilstand resten av livet.

Er noe helt annet å være lam, med synet og kanskje evnen til å snakke osv.

 

Jeg kan godt vri saken slik at eksempelet mitt blir mest ekstrem for min del. Om du blir lam fra nakken og ned så er det staten som betaler for at du skal få et tilrettelagt hjem og som gir deg dagpenger for at du ikke skal sulte eller leve av foreldrene dine. En av de få tingene de krever er at du skal passe på kroppen din og ikke leve som en idiot på kanten av et stup, samt betale skatter tilpasset din egen lønn.

 

Er du ikke villig til å følge dette systemet, så bør du flytte til et annet land inntil vi eventuelt får en liberal revolusjon her i Norge.

 

Du kan jo se på USA hvor mange som har råd til helseforsikring der, og hvor høy trygdeordningen er! /ironi

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som er så over middels interessert i biler, burde lære dere å kjøre i et forsvarlig tempo. Når dere er fremst i en kø, betyr det at dere gjør noe galt.

 

Nei, det er alle andre som gjøre noe galt. ( :p )

F. eks å tro at de kjører så fort som speedometeret viser. Jeg er så driiit lei av dem. Man kan fint ligge i 90 i 80-sonen. Fordi da kjører du i 80. Osv. Osv.

 

Skal bli bra med fotobokser med gjennomsnittsmåling i Lavangsdalen. Fartsgrensen skal i tillegg reduseres fra 90 til 80. Så det som kommer til å skje er følgende: Folk (som tror de kjører så fort speedoen viser) kommer til å være redd for å kjøre for fort slik at nåla ligger et sted mellom 70 og 80, men maks 75. Slik at farta i praksis kan være så lav som 65. Deilig. Og etter endt målesone kommer mange til å få frustrasjonen ut ved å ta hasaradiøse forbikjøringer og generelt holde et høyt tempo i lang stund. Trafikksikkerhet på beste norske vis. :thumbup:

Lenke til kommentar

Norge har ikke vondt av et parti som tar vare de sosialistiske verdiene i Norge. Jeg ville gjerne ønsket en del mindre AP, og mer liberale senterpartier (Les: Venstre).

De sosialistiske verdiene har gitt Trondheim 12mrd i gjeld. :)

AP gjør ikke Norge noe vondt.

Joda, du er bare opplært til å tro noe annet. De er flinke sånn.

 

Du konkluderer med dårlige eksempler. Vi har hatt AP i regjering i seks år uten at vi har endt opp i gjeld, men tvert imot en god vekst og oppgang.

 

Vet ikke hvem som feilleder mest, du eller AP.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det som irritere meg er mange der ute er så selvgode dobbelmoraliserte standariserte meninger med livet med sine flotte kommentarer til meg som så dette hele tiden:

Du bor hjemme, da er du ikke et menneske, få deg bil din taper, eller få deg ei kjerring din forbanna idiot, slutt å spill det er barnsligt osv.

 

Slike personligheter som dette støtter jeg på støtt. Det er enkelt for de å si når de har disse tingene selv, dobbelmoral på sitt beste. Med engang de har mange av delene så rakker de ned på resten.

Makan for en gjeng poser skal man lete lenge etter. Slike takler ikke jeg.

 

Prøvde å få tråden på riktig spor med å ikke innblande politikk :tease:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...