Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Irriterer at jeg har solgt sjelen fullstendig. Jobbprogrammer installert på laptopen, email synkronisert med mobil. Liv = ferdig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jobbepost på mobilen virker som en genial ting, helt til du tar ferie. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jobbepost på mobilen virker som en genial ting, helt til du tar ferie. Er jo bare å slå av oppdateringen på den i ferien..? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si enkelt er det faktisk. Har både jobb-mobil og jobb-laptop hjemme. Men brukes for det meste til personlige ting utenom de 2-3 timene i måneden jeg trenger å bistå noen over nettet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det er så feil at noen har rett på mine hardt tjente penger, bare fordi jeg ikke har en plastikkdings tredd over hodet mitt. Staten får jo allerede 30% av lønninga mi FFS! Nå skal de ha 1500 fordi jeg kjørte et lite stykke uten hjelm. Det er MITT hode, MIN kropp, MITT ansvar. Jævla ulover. De eneste lovene som burde finnes er de lover som beskytter invidividet mot drap, tyveri og annen krenkelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Harm_principle Staten vet ikke hva som er best for meg. EDIT: Jeg var forresten hyggelig mot fyren, han gjorde bare jobben sin, og det er ikke han som skal ha pengene mine. Ikke direkte hvertfall. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er så feil at noen har rett på mine hardt tjente penger, bare fordi jeg ikke har en plastikkdings tredd over hodet mitt. Staten får jo allerede 30% av lønninga mi FFS! Nå skal de ha 1500 fordi jeg kjørte et lite stykke uten hjelm. Det er MITT hode, MIN kropp, MITT ansvar. Jævla ulover. De eneste lovene som burde finnes er de lover som beskytter invidividet mot drap, tyveri og annen krenkelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Harm_principle Staten vet ikke hva som er best for meg. Motorsykkel eller tråsykkel? xD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mange som ikke forstår prinsippet av et samfunn og et felleskap. Gjett hvem som betaler regningen om du blir en grønnsak! 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Løsningen er jo påfallende enkel: ikke betale regningen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Scooter. :!: Om du er mann og kjører scooter så fotjener du ikke å beholde et rødt øre. Sorry, men loven er klar på det punktet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Mange som ikke forstår prinsippet av et samfunn og et felleskap. Gjett hvem som betaler regningen om du blir en grønnsak! Jeg har aldri bedt noen om å betale den regninga. Kunne godt skaffet meg en bra helsefosikring og gjort all den driten hos et privat sykehus. Og hvorfor skal jeg holdes i live som en grønnsak? Pull the fucking plug hvis jeg ikke er skikkelig bevisst. Man blir ikke grønnsak av å kjøre uten hjelm 100-200 meter til butikken i 30 og 40 soner. Kall meg gjerne naiv... Eller realistisk. Om du er mann og kjører scooter så fotjener du ikke å beholde et rødt øre. Sorry, men loven er klar på det punktet. Jeg kjører på mamma sin scooter. Er jeg ikke kul nok for samfunnet da? Endret 12. september 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du blir grønnsak om det kommer en idiot og meier deg ned Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Du blir grønnsak om det kommer en idiot og meier deg ned Da er det jo enkelt. Hvis jeg kjører uten hjelm og blir meiet ned, burde jeg selv betale for min tilværelse som grønnsak, og dekt alle skader. Hvis jeg ikke kan betale, da burde jeg ikke få behandling. Hvis jeg hadde hjelm på, burde systemet funke som det ellers ville ha gjort. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mange som ikke forstår prinsippet av et samfunn og et felleskap. Gjett hvem som betaler regningen om du blir en grønnsak! Hvis han har hjelm ender han opp som en grønnsak, om han ikke har hjem dør han, så det er jo billigst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Løsningen er jo påfallende enkel: ikke betale regningen. Kan egentlig ikke bestemme meg for det akkurat nå. Det blir å handle i affekt. Tenker å utsette den så langt som det går. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Men nå er det ikke amerikanske tilstander i Norge med sykeforsikring, privatisering osv. Dessuten tviler jeg på at foreldrene dine hadde tillatt "å dra pluggen" hvis du ble grønnsak. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvis han har hjelm ender han opp som en grønnsak, om han ikke har hjem dør han, så det er jo billigst. Det spørs helt på situasjon. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Men nå er det ikke amerikanske tilstander i Norge med sykeforsikring, privatisering osv. Dessuten tviler jeg på at foreldrene dine hadde tillatt "å dra pluggen" hvis du ble grønnsak. Hva er prognosen for en grønnsak da? Er jo ikke vits å holde meg i live hvis jeg skal ligge i koma-aktig tilstand resten av livet. Er noe helt annet å være lam, med synet og kanskje evnen til å snakke osv. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Løsningen er jo påfallende enkel: ikke betale regningen. Kan egentlig ikke bestemme meg for det akkurat nå. Det blir å handle i affekt. Tenker å utsette den så langt som det går. Jeg tenker på samfunnet, ikke på boten. Den slipper du neppe unna. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Når sant skal sies er ikke dette tråden å ta det opp i. Jeg irriterer meg over reklame. Jeg tuller ikke når jeg sier vi får 3-4 aviser/kataloger HVER DAG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå