Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over at når jeg drar på fest, og sjekker opp jenter, viser det seg at de ikke er 18 en gang. I og med at jeg er over 18, og at en 16 åring har lagt an på meg, er dette snedig.

 

Aner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg yngre jenter, mulig jeg har en faderlig karrakter?

 

Heller det at du er nærmere deres nivå, tenker jeg :whistle:

 

Men altså, nå vet jeg ikke HVOR mye over 18 du er, men at en 19-åring er sammen med en 16- eller 17-åring er da vel slett ikke unormalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett.
Når du først er inne på det, så vil jeg legge til folk som tar helt random tittelnavn på ett facebook-album. Som f.eks "Kokt tarantella" og "Se på flodehesten, jeg har skat både den og deg". Begge de tittlene har jeg faktisk sett.
se på flodhesten.. saken er en slags kristengreie har jeg sett.

 

Hmm, det var navnet på kristelig konfleir album. :hmm:

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at når jeg drar på fest, og sjekker opp jenter, viser det seg at de ikke er 18 en gang. I og med at jeg er over 18, og at en 16 åring har lagt an på meg, er dette snedig.

 

Aner ikke hvorfor jeg tiltrekker meg yngre jenter, mulig jeg har en faderlig karrakter?

 

DET IRRITERER DU DEG OVER?! Det nærmeste jeg kommer til å sjekke opp noen på 16 er visst du bytter om på tallene... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er ingenting som å ha fornuft nok til å kjøpe ølen sin tidligere på dagen! Forstår ikke hvorfor man absolutt skal presse det til de siste minuttene. Det er kun en unnskyldning om man har en veldig lang arbeidsdag, og jeg tviler sterkt på at de fleste er så opptatt.

 

Men hvorfor skal vi ikke få lov til å kjøpe øl når vi selv ønsker? (sålenge butikken er åpen selvfølgelig) Vi er da voksne mennesker. Hadde skjønt det litt mer om det hadde vært slik over hele verden, men norge er som vanlig et molboland og må ha særegne regler for absolutt alt.

 

Med all respekt så er dere ansvarlige nok til å kjøpe øl når dere vil, men jeg synes bare dere kan utnytte ansvaret deres til å kjøpe øl litt tidligere på dagen istedet for å presse det til rett før klokken 8. Om dere skal ha øl så er det ytterst få av dere som er for opptatt til å kjøpe øl minimum en halvtime før klokken 8.

 

Angående ølsalg så vil jeg ikke diskutere det i denne tråden, men jeg kan hinte om at jeg også vil gjøre det litt mer moderat, men ikke FrP-style med sprit hos Narvesen og din nærmeste Shell.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å løfte beina når de skal inn i bilen. Neida, man skal SLEPE de inn og lage mest mulig merker. Man trenger heller ikke dra med seg alt av drit man har under skoene, ei heller kladde på alt som kan kladdes på.

 

Og folk lurer på hvorfor jeg er kjip med kjøringa? Jævler.

 

Og særlig folk som tråkker PÅ terskelen når de går inn og ut av bilen!:mad:

 

Kjører du veldig sakte på ugjevn vei og over fartshumper? Da er vi i såfall to om det, så kan resten av bilene bak irritere seg så mye de vil.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å løfte beina når de skal inn i bilen. Neida, man skal SLEPE de inn og lage mest mulig merker. Man trenger heller ikke dra med seg alt av drit man har under skoene, ei heller kladde på alt som kan kladdes på.

 

Og folk lurer på hvorfor jeg er kjip med kjøringa? Jævler.

 

Og særlig folk som tråkker PÅ terskelen når de går inn og ut av bilen!:mad:

 

Kjører du veldig sakte på ugjevn vei og over fartshumper? Da er vi i såfall to om det, så kan resten av bilene bak irritere seg så mye de vil.

 

... og komme borti alt av skrapbare plastikkdeler med beina.

 

Alltid sakte over fartsdumper og ujevn vei, alltid først i køen!

 

Tror snart jeg bytter ut bilen med en scooter, jeg har ikke nerver til dette.

 

 

Dette er en fin huskeliste for dere jævler der ute:

(henter fra detailersclub)

 

Ikke mat som søler (dressing etc)

Ikke noe godteri som er klissete eller støver, og ikke noe iskrem

Ingen drikke i bilen (unntak: halvlitersflasker i plast er lov hvis korken er på hele tiden når den ikke er i bruk)

Alltid rene hender

Rene klær. Skitne klær er strengt forbudt!

Ingen skitne sko (i så fall avis eller papp på gulvet)

Bank alltid av deg på beinene før du setter deg inn, uansett!

Løft alltid benene over innstigslisten

Aldri lene seg inntil vinduer

Aldri ta på rutene

Aldri løfte seg i setet så håret kommer opp i taket

Aldri ta på taktrekket

Sitt rolig med benene og ikke sparke i noe

Vesker/sekker o.l skal på gulvet og ikke i setet

Alltid tømme bilen for søppel hver gang du går ut av den (det er alltid en søppelbøtte i nærheten)

Når du skal inn i bilen tar du forsiktig i håndtaket med fingertuppene - Neglene dine har ingenting i lakken å gjøre

Røyking i eller i nærheten av bil er forbudt (aske blåser mot bilen når du er på utsiden også)

Snus i bil er forbudt

Metallobjekter skal ligge i jakkelomma, ikke på interiøret

Matposer med frossen mat skal aldri være i kontakt med stoffet. Kondensen fra posen setter flekker i interiøret

ALDRI putte objekter i baklommen som kan ødelegge seter (f.eks skrujern).

Ha alltid tørkepapir tilgjengelig.

Hold deg alltid for munn OG nese når du nyser og tørk deg ordentlig på hendene etterpå

Er du sliten/svett dekker du alltid til setet ditt

Endret av Amberlamps
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...