Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at folk som kjøper øl er alkoholikere. Kjøper og drikker mye øl selv. Det som irriterer meg er at folk som er forsent ute blir sint på meg som sitter i kassa fordi de ikke får kjøpt øl(det er en sperre som blir aktivert akkurat 1 sek over 20.00, ikke noe jeg får gjort noe med). Dems egen feil at de er for sent ute. Ikke la det gå ut over oss som sitter i kassa. Digger spesielt de som har lagt på masse varer på båndet, og legger på øl sist, og bare stormer ut av butikken i ren frustrasjon/sinne uten de andre varene. Som om øl var det viktigste, og alt det andre var bare ting de plukket opp fordi de allikevel skulle ned i butikken å handle øl.

Endret av tobias6666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at det er unødvendig i hisse seg opp over, men folk flest er nok ikke klar over at det ikke er mulig for dere å slå inn varene, og at dere bare er firkanta for å følge loven.

 

Tider for ølsalg på den andre siden er helt på vidda. Butikker burde få selge alle sine varer så lenge butikken er åpen. Helt ufattelig at denne loven eksisterer.

Lenke til kommentar

Det er ingenting som å ha fornuft nok til å kjøpe ølen sin tidligere på dagen! Forstår ikke hvorfor man absolutt skal presse det til de siste minuttene. Det er kun en unnskyldning om man har en veldig lang arbeidsdag, og jeg tviler sterkt på at de fleste er så opptatt.

 

Narkotika og, la oss ikke glemme narkotika. Alle som prøver det er jo narkomane.

 

Narkotika! Narkomani! Hallo!?!?!?

 

Jeg kunne ikke dy meg! harhar.gif

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Nei, men jeg har vært kassaarbeider og vært istand til å lure systemet. Regelryttere trenger vi ikke.

 

 

Jeg kan også 'lure' systemet om jeg drar sjefs/returkort. Men jeg er kasserer, ikke sjef/låseansvarlig, og har ikke tilgang til dette kortet til vanlig. Og de som har dette kortet ville aldri latt meg bruke det for å selge øl til en retard som er for sent ute.

 

Edit: Det er heller ikke verdt å riske jobben for.

Endret av tobias6666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si at man tøyer reglene for en kunde. Hva om han bakom han igjen også skal ha øl?

 

"Men han før meg fikk jo kjøpe selv om kl var over åtte"

 

...og hva om det er enda en bak der igjen? Osv? Du skjønner sikkert poenget mitt. Er det først tidsstyrt, er det ingen grunn til å klage om man kommer for sent. Man kan gjerne bli sur på seg selv fordi man ikke var tidligere ute, men det er HVERTFALL ikke kassapersonens feil.

Lenke til kommentar

@Lycan

Nei, vet ikke hvor du jobba, men har hørt at på Kiwi f.eks så har de et litt 'snillere' system hvor da de som sitter i kassa kan velge å være litt grei med de som har f.eks stått i kø fra to min på hel. Men på Rema 1000 har vi en automatisk sperre som gjør at det eneste man kan gjøre er å dra sjefskort, noe som de personene som har disse kortene ikke tillater. Så det er derfor ikke en dritt jeg kan gjøre med det. Og er også derfor jeg blir irritert på kunder som ikke skjønner at det ikke er noe jeg får gjort noe med, og at det er dems egen feil at de ikke får kjøpt noe.

 

@Leo

Nettopp!

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...