Hestekølle Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Terrortruslene etter karikaturstriden kom hovedsakelig fra personer som befant seg i andre land. Ikke muslimer i Norge. De uttrykte sin misnøye, noe som er tillat i et demokrati, men det var en svært liten gruppe som kom med trusler. At en liten gruppe kommer med trussler åpner derfor ikke for å forby en religion, eller sende dets tilhengere ut av landet. I så fall må du også forby kristendommen dersom noen få kristne truer staten Norge. Muslimene i Norge er på mange måter sekularisert, de aller fleste følger også norske lover og regler. Åja? Hva med bevisene for terror på norsk jord som PST fant? Herregud så trangsynt du er. Jeg liker ikke de jævla svartingene, ferdig med det! 2 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Alt drite som vises på TV.. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Åja? Hva med bevisene for terror på norsk jord som PST fant? Herregud så trangsynt du er. Jeg liker ikke de jævla svartingene, ferdig med det! ja, Coa er den trangsynte... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Alt det jævla møkkaværet! Her i Bodø høljer det ned og blåser Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Terrortruslene etter karikaturstriden kom hovedsakelig fra personer som befant seg i andre land. Ikke muslimer i Norge. De uttrykte sin misnøye, noe som er tillat i et demokrati, men det var en svært liten gruppe som kom med trusler. At en liten gruppe kommer med trussler åpner derfor ikke for å forby en religion, eller sende dets tilhengere ut av landet. I så fall må du også forby kristendommen dersom noen få kristne truer staten Norge. Muslimene i Norge er på mange måter sekularisert, de aller fleste følger også norske lover og regler. Åja? Hva med bevisene for terror på norsk jord som PST fant? Herregud så trangsynt du er. Jeg liker ikke de jævla svartingene, ferdig med det! Du kan ikke dømme en hel gruppe basert på en enkelt hendelse. I så fall er alle nordmenn kriminelle fordi noen er det. Og om du ikke visste det så var ikke terrorhandlingene rettet mot Norge. Jyllandsposten i Danmark var målet. Trangsyntadj. trangsynt ( a2) ['tɾɑŋsyːnt] som har sterke fordommer, som er lite åpen for andre syn Jeg tror det heller er du som passer inn under begrepet trangsynt, Hestekølle Endret 16. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du kan ikke dømme en hel gruppe basert på en enkelt hendelse. Terror er jo synonymt med muslimer da. Fytte faen for en ideologi/religion/whatfuckingever Frust: Islam 4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Alt det jævla møkkaværet! Her i Bodø høljer det ned og blåser Jeg liker været her i Bodø. Perfekt høstvær. Endret 16. oktober 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hater det jævla tollsystemet vi har i Norge. Det har seg slik at hvis en kineser eller amerikaner vil selge meg varer via hans nettbutikk, så skal JEG betale til DEN NORSKE STAT fordi jeg kjøper varer som er er omtrent 10000km herfra? HVA FAEN Jævla grevlingrotter. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 ^Ja? Ikke noe galt i det, IMO. Men grensen burde aboslutt vært høyere enn den er i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tollkonseptet i seg selv er helt logisk og har livets rett, men grensene som er satt er ikke alltid like logiske. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg skjønner grunnen til at vi har såpass høy toll, men det irriterer meg fortsatt kraftig. Det er dog et nødvendig onde. At jeg må betale i dyre dommer bare for å få et skjerf eller en genser fra England er likevel mektig irriterende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Er nok mer irriterende når du mister jobben på (den norske) skjerffabrikken. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Du kan ikke dømme en hel gruppe basert på en enkelt hendelse. Terror er jo synonymt med muslimer da. Nei, det er det ikke. Ikke til oppegående mennesker ialle fall. Endret 16. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det irriterer at «Ble med» i profilinformasjonen ikke har kolon («:») etter seg slik de andre undertitlene har. Det ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Irriterer meg grundig at jeg aldri får bestemt meg for hva slags oppsett jeg skal ha på mine 5x 2TB-harddisker. Først RAID 0, men det feiler fort. Så RAID 5, men da trenger jeg en skikkelig kontroller for at det skal gå bra. Så JBOD, men fikk dårlige nyheter om at hvis en disk feiler, er det vanskelig og problematisk å finne informasjonen som er på de andre... Nå fant jeg ut at i bunn og grunn hadde det vært bedre å kjøre alle diskene single, men nå står diskene i JBOD og jeg har fylt opp mye informasjon, og kjenner få som har så mye lagring at de kan ta backup for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Herregud hvor elendig manus og skuespill i serien ''Smallville''. Fanken meg vondt å se\høre på til tider. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åja? Hva med bevisene for terror på norsk jord som PST fant? Herregud så trangsynt du er. Jeg liker ikke de jævla svartingene, ferdig med det! Ja, selvfølgelig er du riktig person til å kalle andre trangsynt. Jeg gir egentlig faen i hva slags folkegrupper som kommer til Norge. Dør jeg så dør jeg, simpelt som det. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg irriterer meg grundig for øyeblikket over en person jeg synes skriver mye tull her på forumet. For å være ærlig håper jeg en moderator tar h*n på en luftetur snart... Og jeg irriterer meg også over personer som ikke har forstått at den forrige tråden ble stengt for kun noen dager siden fordi folk gikk off-topic. Er det virkelig så utrolig vanskelig å bare la være å skrive noe som ikke er relatert til denne tråden i det hele tatt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterer meg fortsatt over den dårlige bildekvaliteten på Fritt Vilt 3 som jeg så på kinoen i går.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg er dritt lei av den Tele2-reklamen, der en drittunge får sin første mobiltelefon av foreldrene, og blir fullstendig hallik med dårlig blingbling-musikk, smykke med dollartegn, caps og damer. Helt til slutt i reklamen står han og "jokke-danser" på soverommet. Håper hvalpen blir mobbet for det resten av ungdomsskolen. Duffman is thrusting in the direction of the problem! Endret 17. oktober 2010 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå