Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett.

 

Når du først er inne på det, så vil jeg legge til folk som tar helt random tittelnavn på ett facebook-album. Som f.eks "Kokt tarantella" og "Se på flodehesten, jeg har skat både den og deg". Begge de tittlene har jeg faktisk sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett.

 

Når du først er inne på det, så vil jeg legge til folk som tar helt random tittelnavn på ett facebook-album. Som f.eks "Kokt tarantella" og "Se på flodehesten, jeg har skat både den og deg". Begge de tittlene har jeg faktisk sett.

 

Heldigvis har jeg ikke sett noe av dette... men jeg blir litt trst av å vite at det faktisk finnes... og det irriterer meg :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I disagree! Som fattig student så har jeg funnet ut at det er enkelte ting som er godt, og enkelte ting som er grusomt.

 

Frokostblanding fra Landlord er knallgodt og billig.

Såpe skal alltid kjøpes billig, med mindre du vil ha ekstra bullshit med på kjøpet.

Juice fra billigmerkene er veldig godt.

Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken.

Fisken er dugende, med mindre oppdrettsfisk ikke er godt nok for deg.

 

Gulost fra Euroshopper er grusomt, det gjelder meieriprodukter generelt. Hold deg unna dem.

Skinker, pizza og det meste av frysemat er også noe jeg holder meg borte fra.

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken.

 

 

Samme kylling, samme fabrikk er korrekt, men det sprøytes også mer vann inn i FP-kylling, slik at 350g First Price-kylling er ikke like mye kylling som 350g Prior-kylling.

Lenke til kommentar

Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken.

 

 

Samme kylling, samme fabrikk er korrekt, men det sprøytes også mer vann inn i FP-kylling, slik at 350g First Price-kylling er ikke like mye kylling som 350g Prior-kylling.

 

Interessant! Men det viktige er vel hvor mye kylling man ender opp med! Vet du noe om dette også?

Lenke til kommentar

Hva mer ut av firstprice er bra, og billig? Helst også enkelt.

 

Lommeboken blir litt tynn denne måneden. Og jeg bommet godt med firstprice nudler, syntes jeg.

 

Skal du spise billig så anbefaler jeg ris, spagetti, sodd på boks eller lapskaus på boks. Det er det jeg levde av i mine fattigere perioder som hybelboer. Pytt i panne med egg er heller ikke så fryktelig dyrt, og der får man kjøtt, poteter og egg, noe som kan minne om skikkelig middag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...