Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Ræva filmutvalg på SFkino Sandvika. Cowboys and aliens. Hodfejegerne. Oslo 31. August. Pushwagner. The Tree of Life. det er joe en kjempebra norsk filmhøst nå edit - jeg måtte flette sammen noen innlegg Endret 11. september 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Trist dag idag! For snart 10 år siden, så var det den dagen USA mistet sin frihet og personvern! Synd at vi skulle markere dette med å miste vår frihet og vårt personvern. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett. Når du først er inne på det, så vil jeg legge til folk som tar helt random tittelnavn på ett facebook-album. Som f.eks "Kokt tarantella" og "Se på flodehesten, jeg har skat både den og deg". Begge de tittlene har jeg faktisk sett. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Begynner å bli helt vilt lei av "Random" humor. Åh lololol en fyr går nedover gaten og så plutselig hopper det en blekksprut med boksehansker ut av en busk og slår han. Driiiiiiiiiit morsomt -_- Virker som folk tror at hvis de bare klarer å lage et bilde eller en video random nok, så blir det morsomt uansett. Når du først er inne på det, så vil jeg legge til folk som tar helt random tittelnavn på ett facebook-album. Som f.eks "Kokt tarantella" og "Se på flodehesten, jeg har skat både den og deg". Begge de tittlene har jeg faktisk sett. Heldigvis har jeg ikke sett noe av dette... men jeg blir litt trst av å vite at det faktisk finnes... og det irriterer meg 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Firstprice nudler er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Firstprice og Euroshopper er ikke til å anbefale. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) I disagree! Som fattig student så har jeg funnet ut at det er enkelte ting som er godt, og enkelte ting som er grusomt. Frokostblanding fra Landlord er knallgodt og billig. Såpe skal alltid kjøpes billig, med mindre du vil ha ekstra bullshit med på kjøpet. Juice fra billigmerkene er veldig godt. Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken. Fisken er dugende, med mindre oppdrettsfisk ikke er godt nok for deg. Gulost fra Euroshopper er grusomt, det gjelder meieriprodukter generelt. Hold deg unna dem. Skinker, pizza og det meste av frysemat er også noe jeg holder meg borte fra. Endret 11. september 2011 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Stereoen i bilen har streika. Det kommer bare ikke lyd ut. Det sørger igjen for at jeg må stå for underholdninga selv ved å kjøre som et svin. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken. Samme kylling, samme fabrikk er korrekt, men det sprøytes også mer vann inn i FP-kylling, slik at 350g First Price-kylling er ikke like mye kylling som 350g Prior-kylling. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kylling anbefales! Det er AKKURAT samme kyllingen som de andre, bare at de ikke får den siste kontrollen og fettavskjæringen som de dyrere merkene får. Det er samme kyllingen og samme fabrikken. Samme kylling, samme fabrikk er korrekt, men det sprøytes også mer vann inn i FP-kylling, slik at 350g First Price-kylling er ikke like mye kylling som 350g Prior-kylling. Interessant! Men det viktige er vel hvor mye kylling man ender opp med! Vet du noe om dette også? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva mer ut av firstprice er bra, og billig? Helst også enkelt. Lommeboken blir litt tynn denne måneden. Og jeg bommet godt med firstprice nudler, syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Klukkklukkklukkklukk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva mer ut av firstprice er bra, og billig? Helst også enkelt. Lommeboken blir litt tynn denne måneden. Og jeg bommet godt med firstprice nudler, syntes jeg. Skal du spise billig så anbefaler jeg ris, spagetti, sodd på boks eller lapskaus på boks. Det er det jeg levde av i mine fattigere perioder som hybelboer. Pytt i panne med egg er heller ikke så fryktelig dyrt, og der får man kjøtt, poteter og egg, noe som kan minne om skikkelig middag. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 hørtes flott ut. Klarer selv bare å spise hurtigris, så det blir nok ikke så økonomisk med den, dette andre virker meget interessant. Skal gi pytt i panne et forsøk i morgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Pytt i panne og egg, tomater, paprika og agurk er en schlager. Suverent digg! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva mer ut av firstprice er bra, og billig? Helst også enkelt. Lommeboken blir litt tynn denne måneden. Og jeg bommet godt med firstprice nudler, syntes jeg. Trepakning med bacon er ganske billig, men kanskje litt mykje feitt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 En lapskaus-miks og pølse/vossakorv + litt krydder (hvis du ikke har det fra før av) er da ikke så veldig dyrt, selv om det er vel egentlig bare middag for en dag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva mer ut av firstprice er bra, og billig? Helst også enkelt. Lommeboken blir litt tynn denne måneden. Og jeg bommet godt med firstprice nudler, syntes jeg. Trepakning med bacon er ganske billig, men kanskje litt mykje feitt. Mye fett på baconet betyr at man slipper stekesmør/stekeolje. Penger spart der og. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Yum Yum nudlene fra Rema 1000 er å anbefale. I tillegg egg og kjøttdeig fra FP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå