""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Le høyt. Hans har nok truffet min bror, samt addet han på facebook og fått litt info derifra. Y/y? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvem har sagt at jeg ikke er det? Jeg er en meget mystisk person. Du får hilse faren din Olav fra meg! Hadde ledd høyt om du hadde truffet på den.. =) Profesjonell pro stalker på heltid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Le høyt. Hans har nok truffet min bror, samt addet han på facebook og fått litt info derifra. Y/y? Ha. Sånn. Endret 10. september 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Denne sommeren irriterer. Det har vært en eneste dag med litt solskinn, men det regnet utpå kvelden. Resten av sommermånedene har vært konstant gråvær og regn. Nå kommer vinteren, og vi har ennå ikke hatt skikkelig sommer. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvordan hele sove lenge-dehydreringssystemet fungerer! Sover man lenge blir man dehydrert og føler seg trøtt og slapp når man står opp. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har bare svarte sokker og ALLE er forskjellige. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) du burde kjøpe forskejllige fargede sokker. dyp-lilla sokker for eksempel kan være veldig fine. Endret 11. september 2011 av Tsjuden 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Lilla sokker?! Gaaaaay... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 No it's not! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har bare svarte sokker og ALLE er forskjellige. Det er faen meg rart hvor forskjellige svarte sokker egentlig kan være. Er umulig å finne ett eneste par som matcher. Neste gang jeg kjøper sokker, blir det kjøp inn en haug med sokker av samme sort. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 At Norge ikke er så nært en legalisering som jeg var overbevisst. Tok meg en tur innom valgboden til FrP i går, spurte hvorfor de ikke støtter legaliseringen av cannabis. Han snudde fort blikket tilbake, og nektet å snakke med meg igjen. Det irriterer. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede. Det der var nesten eitt av argumenta til eit FRP-kvinnfolk i ei valgbod. "Ein får jo tak i alkohol uansett om ein har lyst, så kvifor ikkje selge det på bensinstasjonar midt på natta?!??!11" 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede. Det der var nesten eitt av argumenta til eit FRP-kvinnfolk i ei valgbod. "Ein får jo tak i alkohol uansett om ein har lyst, så kvifor ikkje selge det på bensinstasjonar midt på natta?!??!11" Det er et typisk og dårlig argument som jeg dessverre opplever alt for ofte. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede. Det der var nesten eitt av argumenta til eit FRP-kvinnfolk i ei valgbod. "Ein får jo tak i alkohol uansett om ein har lyst, så kvifor ikkje selge det på bensinstasjonar midt på natta?!??!11" Nesten river ingen av hesten! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nesten river ingen av hesten! oi visst ikkje at du hadde hest Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ræva filmutvalg på SFkino Sandvika. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ræva filmutvalg på SFkino Sandvika. tuller du? Jeg så mange bra filmer jeg kunne tenkt å se. Jeg kan godt lage en liste for deg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Trist dag idag! For snart 10 år siden, så var det den dagen USA mistet sin frihet og personvern! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå