Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle 9/11 2001 konspirasjonsteoretikerne som sitter godt plantet bak PC'en å finner på latterligheter.

 

At det var en konspirasjon er like sannsynlig som at Utøya massakren var planlagt og betalt av arbeiderpartiet. Med andre ord, uhørt latterlig og direkte idioti.

1+. Folk så jo selv flyene med sine egne øyner. Telefonsamtalene mellom selvmords-terroristene og flygelederene er også et godt bevis for at det var Al-Qaida som sto bak.

Lenke til kommentar

Telefonsamtalene mellom selvmords-terroristene og flygelederene er også et godt bevis for at det var Al-Qaida som sto bak.

 

Ifølge taperne så har USA hatt 10 år på seg til å produsere disse loggene. For de kan jo selvfølgelig ikke være ekte, på samme måte som at Hitler var en eventyrfigur.

 

Det er virkelig respektløst ovenfor pårørende og komme med slike teorier. Er som å si til jødene at krystalnatten var bare i deres fantasi.

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ADVARSEL: Hvis du mottar en venneforespørsel fra Siv Jensen, Erna Solberg eller Trine Skei Grande, så ikke godta den. DET ER ET VIRUS, som fjerner pensjonen din, setter deg ut på anbud, sorterer barna dine med Oslo-prøver, flytter skattepengene dine til sveitsiske Adecco-kontoer, legger ned lokalsykehuset ditt og stjeler fra de fattige og gir til de rike.

 

Kopier og advar vennene dine før det er for sent

 

Jeg håper inderlig det er ironi.

Lenke til kommentar

Har sett den florere blant venner på min facebook konto og, og det er bare blant folk under 18 uten peiling på politikk og enkelte over 18 som ikke har peiling på politikk og stemmer Frp og tror på gull og grønne skoger.

 

En ting som irriterer meg grenseløst er politiske diskusjoner med folk som ikke greier å holde seg saklig. Man skal alltid kneble Frp på grunn av politikken de fører istedenfor å føre en sunn diskusjon. Greit nok at man misliker ett parti, men jeg går ikke ut og knebler SV og Rødt og sprer kvalme om de partiene selv om jeg misliker de.

Lenke til kommentar

Hvordan får du det BEDRE enn dansende damer i undertøyet? :dontgetit:

 

Uhm, nakne? Damer i undertøy ser man jo hele tiden..

 

Tragisk dårlig valgkro... Hjemme allerede, sier sitt! Fikk se en gutt som utførte helikopter, men damene danset bare i undertøyet... Håper virkelig resten av russetiden blir bedre enn dette!

Spørs hvor du tilbringer russetiden. Lillehammer / Tryvann var veldig bra. (:

 

Kr.sand. Skal på landstreffet i stavanger da :)

 

Hvor holdt dere kroen a? Spot eller Leopold elns?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...