Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg forsåvidt mest over at de nektet å snakke med oss; umulig å prøve å forstå deres synspunkt når de ikke en gang vil åpne kjeften.

 

Når jeg etter omlag tre-fire forsøkene på de 8 "demonstrantene" som møtte opp, kom jeg igjennom til en; han lo av meg, og ba meg komme meg unna, jeg ble stående og sa at offentlig rom kan han ikke kontrollere. Da fortsatte han og sa "gi meg tre grunner for at du støtter det du gjør", jeg svarte med Demokrati, innvandringskontroll, og lavere skatt. Til dette lo han av meg, og forsvant tilbake til gjengen sin, hvor de begynte med sine anti-nazisme brøl.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at det har blitt tabu å i det hele tatt diskutere innvandring pga den satans idioten som ikke engang fortjener å bli nevnt ved navn. Han har feilet på alle tenkelige måter med sin forskrudde aksjon.

 

En åpen diskusjon om innvandring er i bunn og grunn kun positivt for et demokrati.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

FrP da? Siv Jensen fikk spørsmål på nettmøte:

 

"Formueskatt blir jo i praksis skatt på hus og andre gjenstander. I noen kommuner er det også eiendomsskatt. Blir ikke dette i praksis å skatte dobbelt for eiendommen?"

 

Svaret?

 

"Ja, det er jeg enig med deg i. Derfor vil FrP avskaffe både formueskatt og eiendomsskatt."

 

Makes no sense. Så der man nå skatter dobbelt, vil FrP at man ikke skal skatte i det hele tatt? Lurer på hvor lenge det tar før Staten går konk hvis FrP kommer til regjering/Storting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rødt er så jævlig bæsj, spesielt denne greien dems mot lekser. Hadde vært greit hvis de hadde en faktisk grunn til å fjerne dem og et reelt alternativ, men det har de selvfølgelig ikke. Det er så utrolig mye som kan gjøres for å bedre den norske skolen, og det de henger seg opp i er LEKSER.|

Lekser er og blir tvungen overtid for barn og unge. I Norge er overtid for voksne i arbeid fullstendig frivillig. En arbeidsgiver kan ikke kreve at du som arbeidstager skal ta med arbeidet ditt hjem etter endt arbeidsdag. Overtidsarbeid skal også betales av arbeidsgiver.

 

Barn får ikke lov til å være barn lenger, og den lille fritiden de har etter skole og andre ting samfunnet forventer at de skal gjøre burde de få lov til å bruke på hobbyer og andre ting. At skolen skal bruke fritiden til barna våre blir bare feil.

At skolen ikke klarer å bruke skoletiden til å lære opp barna våre, skal ikke gå utover barna. Skolearbeid skal utføres på skolen og i skoletiden.

 

Og nei, jeg har ikke stemt på Rødt og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Men når det kommer til lekser, så har de et poeng. Forsåvidt det eneste poenget de har, men det er fortsatt et godt poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FrP da? Siv Jensen fikk spørsmål på nettmøte:

 

"Formueskatt blir jo i praksis skatt på hus og andre gjenstander. I noen kommuner er det også eiendomsskatt. Blir ikke dette i praksis å skatte dobbelt for eiendommen?"

 

Svaret?

 

"Ja, det er jeg enig med deg i. Derfor vil FrP avskaffe både formueskatt og eiendomsskatt."

 

Makes no sense. Så der man nå skatter dobbelt, vil FrP at man ikke skal skatte i det hele tatt? Lurer på hvor lenge det tar før Staten går konk hvis FrP kommer til regjering/Storting.

Nå har Norge et sinnsvakt forbruk som MÅ reduseres også, da. Det går ann å kutte i utgifter fremfor å løse alt ved å forsøke å øke inntektene.

Lenke til kommentar

Leo, Frps alternative budsjett er allerede vurdert og godtatt som et alternativt budsjett som ikke vil kjøre landet i grøfta. Så nei, staten går ikke "konk" om Frp kommer til regjeringen.

 

Kilder?

 

Skatter på inntekt og forume, samt moms er en av statens største inntekter. Å fjerne selv den minste prosent vil påføre store kutt i inntektene. Derfor er jeg veldig spent på hvordan de skal gjøre opp for dette skattelettet, og hvem som skal betale. Det er alltid noen som må betale, med mindre vi finner frem seddelpressen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Haha jeg var på ett slik valgtorg hvor rødt og FrP sto side om side, han Rødt fyren påsto at FrP mener jenter selv har ansvaret i at de blir voldtatt når FrP vil føre politikk som mer purk for å forhindre voldtekter. Vet dere hva Rødt sitt forslag til å forhindre voldtekter var? En holdningskampanje bandt Norske menn.. WTF?

 

Rødt irriterer meg!

 

Aktar Chaudry fra SV hadde en lignende uttalelse i avisene i dag angående hva vi skal gjøre med at antall overfallsvoldtekter øker fra år til år. De andre politikerne snakket om politi, vektere, gatebelysning, innvandring o.l. mens Chaudry i stedet foreslo å ta et oppgjør med holdninger blant våre mannlige venner og slektninger. For det første er det utrolig blindt å si noe sånt når vi allerede vet godt hvem og hva som ligger bak. For det andre er det utrolig provoserende at han sidestiller mine venner og min familie med disse menneskene når det er så fullstendig skivebom. Nå kan ikke jeg snakke for Chaudrys omgangskrets, men jeg ser ikke helt for meg mine nerdete kompiser gjengvoldta en jente de har lurt med seg hjem, eller min gamle far luskende langs akerselva på nattestid med slibrig blikk.

 

Jeg tror heller jeg skal starte en holdningskampanje mot Rødt, SV og de med lignende holdninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rødt er så jævlig bæsj, spesielt denne greien dems mot lekser. Hadde vært greit hvis de hadde en faktisk grunn til å fjerne dem og et reelt alternativ, men det har de selvfølgelig ikke. Det er så utrolig mye som kan gjøres for å bedre den norske skolen, og det de henger seg opp i er LEKSER.|

Lekser er og blir tvungen overtid for barn og unge. I Norge er overtid for voksne i arbeid fullstendig frivillig. En arbeidsgiver kan ikke kreve at du som arbeidstager skal ta med arbeidet ditt hjem etter endt arbeidsdag. Overtidsarbeid skal også betales av arbeidsgiver.

 

Barn får ikke lov til å være barn lenger, og den lille fritiden de har etter skole og andre ting samfunnet forventer at de skal gjøre burde de få lov til å bruke på hobbyer og andre ting. At skolen skal bruke fritiden til barna våre blir bare feil.

At skolen ikke klarer å bruke skoletiden til å lære opp barna våre, skal ikke gå utover barna. Skolearbeid skal utføres på skolen og i skoletiden.

 

Og nei, jeg har ikke stemt på Rødt og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Men når det kommer til lekser, så har de et poeng. Forsåvidt det eneste poenget de har, men det er fortsatt et godt poeng.

Jeg er enig i det du sier, men å bare fjerne lekser uten å ha et opplegg som gjør at skolene får lært barnene de tingene de skal lære ettersom det tydeligvis ikke er mulig atm.

 

En annen ting osm irriterer meg er Magnus Carlsen ignorerte tweeten min :( Selv om han er superstjerne så synes jeg at det var teit gjort av han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...