Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Var innom en klesbutikk i dag for å handle en ny skjorte. Gikk inn på prøverommene og så at begge to var stappfulle av klær. Trodde så klart at noen holdt på å prøve klær, så jeg gikk ut i butikken igjen for å se hvem som brukte dem. Det første jeg så var to unge gutter (15-17ish) som hadde stablet dritt masse forskjellige klær oppi en haug på en sånn liten hylle (der ofte gensere og sånt ligger brettet) som de drev å prøvde. De slang bare klærne rundt seg og ga bare totalt faen. Når jeg gikk tilbake til prøverommet så jeg faktisk hvor utrolig mye de hadde rotet; det lå tonnevis av skjorter, gensere, dressjakker, skjerf, hatter og bukser og masse mer strødd på knagger og slengt rundt gulvet. Dette var 2 prøverom som de hadde rotet til, det var nesten ikke plass til å stå i noen av dem.

 

Greit nok å slå seg litt løs i blant å prøve masse klær, men da kan man i det minste henge dem opp på den knaggen utenfor prøverommene, ikke bare drøsse dem utover. Fy faen så respektløst!

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*facepalm på meg selv*

 

Sliter litt med trådløse nettet på laptopen og tok kontakt med Komplett for råd. Ble anbefalt å teste med et trådløst adapter om det faktisk er integrerte enheten er noe galt med. Har brukt trådløs adapter på min stasjonære lang tid og kom aldri på å teste den på laptopen.

 

Noen ganger irriterer jeg meg selv grenseløst. :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står på stand for Demokratene (Selv om jeg støtter DLF i alt annet enn invandring)

 

De angrep oss ut av ingen grunn, de kom inn skrikende "Aldri mer nazisme, aldri mer rasisme", nektet å snakke med oss fordi vi var "Imperialistiske facistiske nazister", endte med at de kastet noen papp-flyers mot boden vår, og oss, tok noen bilder av oss og ropte "ha et dårlig valg", før de forsvant.

 

Er rystet over oppførselen deres.

 

Skal sies at SV hadde bod rett ved siden av oss, meget greie folk; kom godt overens med dem.

 

Han er sikkert right wing scum

jeje

Lenke til kommentar

Haha jeg var på ett slik valgtorg hvor rødt og FrP sto side om side, han Rødt fyren påsto at FrP mener jenter selv har ansvaret i at de blir voldtatt når FrP vil føre politikk som mer purk for å forhindre voldtekter. Vet dere hva Rødt sitt forslag til å forhindre voldtekter var? En holdningskampanje bandt Norske menn.. WTF?

 

Rødt irriterer meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...