Diskutant Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da betaler du også for veien. Siden når gikk skatten vi betaler til veier og ikke til lønninga til Jens? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Veiene i Norge er dårlig, det skal jeg ikke protestere på. Faktum er at det er poenget med skatt, sirkulere det rundt for at staten skal kunne bygge infrastruktur i samfunnet. Dette skjer til en viss grad, men jeg tipper en del penger forsvinner "sporløst". Korrupsjon finnes overalt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Haha, bygge infrastruktur? Ja, nå har jo vi endelig fått høykultur i Oslo. Det er god infrastruktur. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg snakker om poenget til skatting, ikke hva det blir brukt til i praksis. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er et fjols jeg har på face som har starter hver dag med "Mitt skip er lastet med A" etc. Hun er nå på k. En real ørefik er det hun fortjener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det finnes en innstilling som gjør at du kan ignorere statusoppdateringene hennes. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Oi faen, klokka er snart ett. Natta. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At AP har gått så mye opp i skolevalget. Alle vet hvorfor, og det er ikke politikk. Når Jens sa mer demokrati, så hører de fleste at: Ja, nå skal vi virkelig bruke stemmeretten og kjempe for det vi står for. Andre hører "Stakkars AP, stakkars Jens, får vel stemme AP" 7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja faen, jævla nisser. Bare at noen blir martyrer betyr ikke at de har rett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 6-åring stygt skadet av anleggsmaskin. Eieren av maskinen uttaler at han mener at maskinen var sikret godt nok. Den er langt fra sikret godt nok hvis en 6-åring klarer å fjerne en bolt slik at maskinen faller ned. Forøvrig ganske "flott" at når dette skjer, så skjer det med sønnen til en som jobber med maskinsikring til vanlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Idioter som sier ikke stemm ditt og ikke stem datt, dere kan da gi faen i hva jeg skal stemme, bry dere om dere selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er forskjell på å ytre sin egen politiske mening, og å rakke ned på andre sin. Jeg er til dels enig med det du sier, men det må være lov å si at man ikke er enige med et parti, og hvorfor andre ikke skal være enige også. Det er i hovedsak slik politikk fungerer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det går helt greit, men de som bare sier ikke stemm bla bla bla. uten å nevne noen grunn... De kan bare gå å henge seg... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ikke stem Rødt, det fører ikke noe godt med seg. :> 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Man kan aldri benekte fakta. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har gode grunner for å ha det jeg har i signaturen min. Jeg har listet opp DLD som en av dem, selv om jeg vet at det ikke kommer til å bli avskaffet lett. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Idioter som sier ikke stemm ditt og ikke stem datt, dere kan da gi faen i hva jeg skal stemme, bry dere om dere selv. Så lenge man har nok kunnskap til å forsvare det valget man har gjort, så kommer da de færreste til å bry seg om hva du stemte, selv om de ikke er enige. Men så fort du stemmer basert på sympati, så er du en idiot som ødelegger demokratiet. Jeg vedder på at flere vil stemme ved årets valg, mange av de som vanligvis ikke stemmer vil kanskje stemme AP fordi de har sympati med dem. Dette er nok folk som verken har interesse eller kunnskap om dette. Endret 7. september 2011 av Neppe 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det jeg ikke skjønner, er hvordan noe som helst fornuftig menneske klarer å tenke seg til at den beste måten å vise støtte til AP etter 22/7, vil være å stemme på AP i et valg. Det gir absolutt INGEN mening i noe som helst fornuftig univers. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Slike folk er ikke fornuftige. Endret 7. september 2011 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 at mannen tar med jobben hjem. Hat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå