Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da jeg var i 'Nam, da var det Charlie over alt og jeg sov ikke på to måneder. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, samme her. Skjedde så mye sykt i 'Nam altså, kan gjerne vise bilde rnår jeg kommer hjem fra skolen. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Folk som tar bilde av muskler på armen eller sixpack og legger ut på facebook. Endret 6. september 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan i alle dager greier du å irritere deg over noe sånt? Sint fordi du ikke ser sånn ut? 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sint fordi du ikke ser sånn ut? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan i alle dager greier du å irritere deg over noe sånt? Sint fordi du ikke ser sånn ut? Jeg ser sånn ut. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 JEG ER SÅ FORBANNA SULTEN OG JEG MÅ VENTE PÅ AT OVNEN SKAL VARME SEG OPP Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Værsågod. Jeg irriterer meg generelt sett over verden, men det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan i alle dager greier du å irritere deg over noe sånt? Sint fordi du ikke ser sånn ut? Nei, men det er bare fucka å ta bilde i ett speil av magen din for at folk skal se musklene og legge ut på facebook. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, men det er bare fucka å ta bilde i ett speil av magen din for at folk skal se musklene og legge ut på facebook. Er det ikke naturlig og legge ut bilder av ting man er stolt over, er vel ikke så mye forskjell på den nyoppussa leiligheten, skrytebilder fra fjellturer, barn, hus, biler eller sixpack. For min del hadde det vært hyklerisk og irritere meg over noe sånt da skrytebilder av bikiniformen er veldig velkomne her i gården. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 DHL som ikke greier å levere en pakke som ligger 30 minutter unna meg på 6 dager, får jeg komme å hente den selv? Nei det er ikke lov.... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan i alle dager greier du å irritere deg over noe sånt? Sint fordi du ikke ser sånn ut? Nei, men det er bare fucka å ta bilde i ett speil av magen din for at folk skal se musklene og legge ut på facebook. For all del, jeg ler høyt av sånt selv, siden jeg synes det er passe mongo. Men det er aldri noe jeg noensinne ville greid å irritere meg over. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sto parkert på rødt lys i dag da en eller annen tulling på sykkel suste forbi rett ved siden av bilen. Hadde jeg åpnet døren hadde han kræsjet. For det første er han en vanlig traffikant når han er på sykkel, og rødt lys gjelder for ham også. For det andre var det et fortau rett ved siden av veien, men det gadd han ikke bruke. Hva tenker sånne idioter på egentlig? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hello, I don't pay money to use the road so I can do what the fuck I want while you have to stop for everything! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du betaler skatt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg vet... Skreiv jeg at jeg ikke gjorde det? Ergo stfu and thank you come again! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da betaler du også for veien. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kjøpte et brett med kyllingvinger fra disken på butikken, kom hjem, fant ut at det var brudd på emballasjen og det lukta død og fordervelse da jeg åpna pakken helt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Folk som vill fira halloween! Min familj firar endast allhelgonaafton. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Strømmen gikk et par ganger idag, bare for noen mill sekund hver gang. Håpe det er slutt nå, veldig irriterende og sikkert ikke bra for data >.< Også vil jeg jo vite hva slaks tull program ikke kjøre på 64bit Windows? burde ikke hver 32bit program funke problemfritt på det? Tydeligvis ikke, så skole pc er 1 uke forsinket siden de må gjøre alt på nytt med 32bit windows, verre nok at vi ikke får bruke våres egne i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå