Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det er bare fucka å ta bilde i ett speil av magen din for at folk skal se musklene og legge ut på facebook.

Er det ikke naturlig og legge ut bilder av ting man er stolt over, er vel ikke så mye forskjell på den nyoppussa leiligheten, skrytebilder fra fjellturer, barn, hus, biler eller sixpack.

 

For min del hadde det vært hyklerisk og irritere meg over noe sånt da skrytebilder av bikiniformen er veldig velkomne her i gården. :yes:

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager greier du å irritere deg over noe sånt? Sint fordi du ikke ser sånn ut?

 

Nei, men det er bare fucka å ta bilde i ett speil av magen din for at folk skal se musklene og legge ut på facebook.

 

For all del, jeg ler høyt av sånt selv, siden jeg synes det er passe mongo. Men det er aldri noe jeg noensinne ville greid å irritere meg over.

Lenke til kommentar

Sto parkert på rødt lys i dag da en eller annen tulling på sykkel suste forbi rett ved siden av bilen. Hadde jeg åpnet døren hadde han kræsjet. For det første er han en vanlig traffikant når han er på sykkel, og rødt lys gjelder for ham også. For det andre var det et fortau rett ved siden av veien, men det gadd han ikke bruke. Hva tenker sånne idioter på egentlig? mad.gif

Lenke til kommentar

Strømmen gikk et par ganger idag, bare for noen mill sekund hver gang. Håpe det er slutt nå, veldig irriterende og sikkert ikke bra for data >.<

 

Også vil jeg jo vite hva slaks tull program ikke kjøre på 64bit Windows? burde ikke hver 32bit program funke problemfritt på det? Tydeligvis ikke, så skole pc er 1 uke forsinket siden de må gjøre alt på nytt med 32bit windows, verre nok at vi ikke får bruke våres egne i stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...