SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har nettopp kastet inn håndkleet og laget juleavatar før julen har begynt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Julen starter i September Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ¨opp¨ knappen er borte :/ 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Julen starter i September Det er jo lenge til Endret 11. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mitt land är döende. Allahu akhbar 1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har fått musearm, kan ikke bruke musa nå uten å få vondt i armen, temmelig plagsomt, og irriterende, kan ikke spille pcspill heller nå. Sitter på en bærbar, så kan heldigvis bruke muspaden, men det funker dårlig i spill. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har fått musearm, kan ikke bruke musa nå uten å få vondt i armen, temmelig plagsomt, og irriterende, kan ikke spille pcspill heller nå. Sitter på en bærbar, så kan heldigvis bruke muspaden, men det funker dårlig i spill. Et tips: Kom deg ut i naturen, spill fotball, begynn å tren styrke.. whatever.. men uansett, kom deg bort fra skjermen. Irriterer at jeg er så trøtt men ikke gidder legge meg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mitt land är döende. Allahu akhbar Kan du ikke bare ta en lasermann v 3.0? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lavpanner og trangskaller irriterer. Og i alle aldre, la meg presisere det. En smalskalle blir ofte verre jo eldre den blir. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 At det er så ræva dekning her i området. Går jo ikke an å føre en helt vanlig telefonsamtale engang! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvem er geniet som fant ut at lenker nå skal ha samme farge som vanlig tekst?! Og opp-knapp pleeeease . 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har opp-knappen Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mitt land är döende. Allahu akhbar Kan du ikke bare ta en lasermann v 3.0? Förnyelsens vindar skall vina över nordanlandet!! Tors Tordönshammare skall förinta urskogsvildarna!! Hvem er geniet som fant ut at lenker nå skal ha samme farge som vanlig tekst?! Og opp-knapp pleeeease . Jävla dumheter Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har kake! Fu. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har kake! Fu. Silly you! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette er et norsk forum for helvete. Folk som ikke klarer å fatte det irriterer meg som faen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette er et norsk forum for helvete. Folk som ikke klarer å fatte det irriterer meg som faen. Well, the rules of Diskusjon.no clearly states that multilingualism is allowed.[1] Hence, albeit the fact that Diskusjon.no is run by Norwegians and is located in Norway, I still wouldn’t recognize this as a Norwegian-only forum. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) هل هذه هي الطائرة الى نيويورك؟ Rapportert. Neida. Men jeg burde kanskje gjøre det? Irriterer meg at jeg ikke klarer å opprettholde en god søvnrytme Edit: Jævla muslimer(clicky). Burde faen blitt arrestert hele gjengen. Endret 11. november 2010 av ;_; 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Shit! Er klokka SÅ mye!? ARGH! Damn you mørketid! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå