Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En 15 år gammel jente holder hånda med sin ett år gamle sønn. Folk kaller henne for hore, ingen vet at hun ble voldtatt da hun var 13 år. Folk ringer til en annen fyr og kaller ham feit. Ingen vet han har en alvorlig sykdom som fører ham til å bli overvektig. Folk kaller en kvinne for skallet, men de vet ikke at hun har kreft. Kopier dette hvis du er mot mobbing og annen dritt som skjer rundt om i verden. Jeg vedder på at 90% av dere ikke vil kopiere og sette den på din status.

 

 

Damn right at jeg ikke vil!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helsefolk som tror dem vet og kan alt. Min mors familie er overviktig, mens på min fars side så er dem mer normal vekt.. men hver gang en eller annen helse-idiot sier "Du vil dø innen du fyller 70år pga for høy blabalbal* EH? Alle familiemedlemene fra min mors side har overlevd til de var over 85år. INGEN under 85 har dødd. BLIR SÅ FORBANNA PROVOSERT over folk som tror de vet no, også DØR de faen meg før dem og? HAHAHAHA

Lenke til kommentar

Knapper du teltene skikkelig sammen, er de mer enn nok vanntette.

 

HAHAHAHA

Fedme fører med seg en høyere sjanse for å dø tidlig, og gjennomsnittet for overvektige personer er at de har en lavere levetid enn andre.

 

Gjennomsnittet.

 

Det finnes feite folk som lever godt over gjennomsnittet. Det gjelder også for røykere, rusmisbrukere og andre tullinger.

Lenke til kommentar

Feltøvelse igjen. Drar om tre timer, meh. Det er såklart spådd regn hele turen, og av mangel på snø og kulde får vi nok bo i de ikke fullt så vanntette knappeteltene våre. Gud som jeg gleder meg.

 

Pingle. Vi var mer i skauen enn vi var i leir. Knappetelt is your friend.

 

Also what Slimda said. Knapper du riktig er de vanntette.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...