Gavekort Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En fast døgnrytme gjør mirkaler (ikke at det kommer av den rette ræva). Utmattelse kan komme av angst, depresjon, dårlig kosthold, underskudd av vitaminer/mineraler, psykisk tung arbeidsdag eller at du beveger deg for mye på jobb. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg skjønner ikke hva det er, men kroppen min er faenmeg helt utslitt for tiden. Kommer hjem fra jobb, spiser middag, slokner i to-tre timer på sofaen, våkner helt ødelagt, legger meg kl 11, repeat til neste dag. Fuck off. Spis bedre. Gull verdt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg skjønner ikke hva det er, men kroppen min er faenmeg helt utslitt for tiden. Kommer hjem fra jobb, spiser middag, slokner i to-tre timer på sofaen, våkner helt ødelagt, legger meg kl 11, repeat til neste dag. Fuck off. Alt for lenge siden PL, helt enig. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Faen, det er det som er problemet. Da ordner det seg til helga Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jepp, it's energizing! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En 15 år gammel jente holder hånda med sin ett år gamle sønn. Folk kaller henne for hore, ingen vet at hun ble voldtatt da hun var 13 år. Folk ringer til en annen fyr og kaller ham feit. Ingen vet han har en alvorlig sykdom som fører ham til å bli overvektig. Folk kaller en kvinne for skallet, men de vet ikke at hun har kreft. Kopier dette hvis du er mot mobbing og annen dritt som skjer rundt om i verden. Jeg vedder på at 90% av dere ikke vil kopiere og sette den på din status. Damn right at jeg ikke vil! 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Den var faktisk en god en. Fortsatt spam, men spam med et poeng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Abort. Operasjoner/medisin. Parykk. Der, nå løste jeg de problemene. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Irriterer meg over at jeg ser på Fristet på tv3. Skal komme meg gjennom den ene episoden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 At Lillehammer Kino viste Captain America i hele 2 uker før den ble tatt av programmet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Problemet med totimers powernaps er vel at de ikke er powernaps. Maks en halvtime, er det ikke det de sier? Uansett helt mongo å ha totimers powernaps fra 18-20 når jeg uansett sover 2300-0600. Det var ikke noe powernap, jeg bare sovnet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvem faen går rundt og sier "haha skallet dame" uten å automatisk tenke kreft? 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 De samme som finner på å skrive sånne ting, men er så self-righteous at de må fortelle alle andre at de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 At det skal gjøre så utrolig vondt å miste den man elsker... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er alt for mange posere blant klarte- og skifolka. Det er liksom ikke viktig at de gjør det, men at andre får vite om det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er helt krazy trøtt selv om jeg sov sånn hele natten og litt til. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helsefolk som tror dem vet og kan alt. Min mors familie er overviktig, mens på min fars side så er dem mer normal vekt.. men hver gang en eller annen helse-idiot sier "Du vil dø innen du fyller 70år pga for høy blabalbal* EH? Alle familiemedlemene fra min mors side har overlevd til de var over 85år. INGEN under 85 har dødd. BLIR SÅ FORBANNA PROVOSERT over folk som tror de vet no, også DØR de faen meg før dem og? HAHAHAHA Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Feltøvelse igjen. Drar om tre timer, meh. Det er såklart spådd regn hele turen, og av mangel på snø og kulde får vi nok bo i de ikke fullt så vanntette knappeteltene våre. Gud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Knapper du teltene skikkelig sammen, er de mer enn nok vanntette. HAHAHAHA Fedme fører med seg en høyere sjanse for å dø tidlig, og gjennomsnittet for overvektige personer er at de har en lavere levetid enn andre. Gjennomsnittet. Det finnes feite folk som lever godt over gjennomsnittet. Det gjelder også for røykere, rusmisbrukere og andre tullinger. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Feltøvelse igjen. Drar om tre timer, meh. Det er såklart spådd regn hele turen, og av mangel på snø og kulde får vi nok bo i de ikke fullt så vanntette knappeteltene våre. Gud som jeg gleder meg. Pingle. Vi var mer i skauen enn vi var i leir. Knappetelt is your friend. Also what Slimda said. Knapper du riktig er de vanntette. Endret 6. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå