Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At osten min er forsvunnet.

Jeg kjøpte en vellagret Jarlsbergost i forrige uke og hadde igjen en rundt 1/3. Jeg er den eneste i familien som spiser ost som smaker noe (de andre liker verken lukt eller smak og holder seg til lett-Norvegia. o_O) og jeg brukte den sist på lørdag (da det var som nevnt før, 1/3 igjen). Alle nekter selvfølgelig for å ha tatt den. -_-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At osten min er forsvunnet.

Jeg kjøpte en vellagret Jarlsbergost i forrige uke og hadde igjen en rundt 1/3. Jeg er den eneste i familien som spiser ost som smaker noe (de andre liker verken lukt eller smak og holder seg til lett-Norvegia. o_O) og jeg brukte den sist på lørdag (da det var som nevnt før, 1/3 igjen). Alle nekter selvfølgelig for å ha tatt den. -_-

 

Si neste gang det skjer at du har smørt den inn med avførende middel, og se så om noen reagerer.

Lenke til kommentar

At osten min er forsvunnet.

Jeg kjøpte en vellagret Jarlsbergost i forrige uke og hadde igjen en rundt 1/3. Jeg er den eneste i familien som spiser ost som smaker noe (de andre liker verken lukt eller smak og holder seg til lett-Norvegia. o_O) og jeg brukte den sist på lørdag (da det var som nevnt før, 1/3 igjen). Alle nekter selvfølgelig for å ha tatt den. -_-

 

Si neste gang det skjer at du har smørt den inn med avførende middel, og se så om noen reagerer.

Tviler på at det er noen som går på den. Jeg bor hjemme for tiden mens jeg leter etter jobb og bopel, foreldra mine veit jeg er blakk og at vi ikke har lakserende midler i huset, samt at de er begge leger. Minstesøss går heller ikke på slike banale ting.

Lenke til kommentar

Alternativt kan du bare flytte hjemmefra, hvis du ikke tåler at noen tar mat fra kjøleskapet som ikke er merket med navn.

 

Tips: Ikke flytt inn i kollektiv.

 

edit: Hvis det ikke er tydelig hva jeg mener:

 

Buhu, grine grine, kutte kutte, åååh det er så fælt å være meg.

 

Faen heller, hvis jeg kjøper noe mat, og legger det i et kjøleskap som tilhører min nærmeste familie, så forventer jeg da nesten at de også vil ta av det. Herrefred. First world problem only.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg skulle veldig gjerne flyttet hjemmefra, men har ingen jobb for tiden, så jeg har ikke råd til å flytte ut igjen.

Det irriterer meg forresten kraftig å måtte bo hjemme etter å ha bodd 4 år borte fra foreldra, først alene, så i kollektiv og så to år med en kompis.

Kollektiv er helt jævlig,

 

Og jeg gir faen i alle andre sine problemer. Denne tråden er for ting som irriterer seg. Uansett.

Når det kun er jeg som spiser den type ost, og de andre i familien sier de ikke liker den, hvorfor skal de da ta den? ><

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg gir faen i alle andre sine problemer. Denne tråden er for ting som irriterer seg. Uansett.

Når det kun er jeg som spiser den type ost, og de andre i familien sier de ikke liker den, hvorfor skal de da ta den? ><

Så, du sier at ingen er noe glad i den osten du har, ingen sier å ha tatt den, men osten er borte som du liker så godt?

Høres ut som familien din kanskje ikke lyver?

Lenke til kommentar

Og jeg gir faen i alle andre sine problemer. Denne tråden er for ting som irriterer seg. Uansett.

Når det kun er jeg som spiser den type ost, og de andre i familien sier de ikke liker den, hvorfor skal de da ta den? ><

Så, du sier at ingen er noe glad i den osten du har, ingen sier å ha tatt den, men osten er borte som du liker så godt?

Høres ut som familien din kanskje ikke lyver?

Det høres sånn ut ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Da hadde jeg vekt foreldrene mine.

Samt at å gå opp trapper i søvne ville vært suicidalt, jeg har store nok problemer med å gå opp og ned de i våken tilstand. :p

 

Sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...