Vidkun Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Han i melk-reklamen. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skulle akkurat dra på trening, så oppdager jeg at jeg ikke har noen reine boksere igjen.. Så nå må jeg vente på at vaskemaskinen skal gjøre sitt, vente på at bokseren skal bli tørr, og i tillegg ha hjemmetrening Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sitter og jobber på en søndagskveld når jeg heller skulle ha sett filmer. Btw, efaktura og avtalegiro er WIN! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Liker gamlemåte jeg, får regningene i posten. Har mye mer styr på dem etter de er betalt på den måten (føler jeg). Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Glad i Mormor, men sometimes... Mormor: Vil du ha melk i kaffen? Meg: Nei takk. Mormor: Hva? Meg: Nei takk. Mormor: Nei? Meg: Nei, ikke noe melk i kaffen. *mormor går å henter melk og heller litt i til seg selv* Mormor: Skulle du ha melk i kaffen? Meg: Nei. Mormor: Ikke noe melk? Meg: Nei takk. Mormor: Ahh, ok. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Demonfudge Skrevet 4. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2011 Min er mer sånn: Mormor: Er du sulten? Meg: Nei, har akkurat spist. Mormor: Du ser jo litt skrall ut, sikker på at du ikke vil ha litt mat? Meg: Ja - veldig sikker. Mormor: Lager litt mat jeg, så kan du jo bare spise om du har lyst! Meg: Ikke lag mat om du selv ikke er sulten da. Mormor: Neida, får vel i meg litt tenker jeg. Meg: - Mormor: Sikker på at du ikke er sulten? Meg: Jahhhhhh. Mormor: KOM IGJEN, SPIS LITT DA! Meg: I alle dager, JA GREIT! Mormor: Synes du har lagt deg ut litt, jeg. Har du det? Må ikke spise så mye vettu. 10 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Å spille GT5, komme på 10 runder av 99, og plutselig komme borti exit-knappen... btw: JEG KLARTE ALLE 99 RUNDENE!!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 - Jeg får bæsja, men ikke på «ånkli». Jeg får ikke ut alt Dette møter meg i db.no. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hadde hun fått ut alt, da hadde hodet hennes vært tomt... Liker gamlemåte jeg, får regningene i posten. Har mye mer styr på dem etter de er betalt på den måten (føler jeg). Går du over til AvtaleGiro som kommer du ganske snart til å glemme hvorfor du en gang brydde deg om å holde kontroll på slikt... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Oldemor døde just. Faen ta.. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Oldemor døde just. Faen ta.. Er ikke det en mer trist, enn noe som "irriterer så grenseløst". Man sitter ikke i begravelse å irriterer seg, eller? Uansett, kondolerer! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jo egentlig, men fant ingen "trist tråd". Takk anyways.. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jo egentlig, men fant ingen "trist tråd". Takk anyways.. Deppetråden kanskje? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Min er mer sånn: Mormor: Er du sulten? Meg: Nei, har akkurat spist. Mormor: Du ser jo litt skrall ut, sikker på at du ikke vil ha litt mat? Meg: Ja - veldig sikker. Mormor: Lager litt mat jeg, så kan du jo bare spise om du har lyst! Meg: Ikke lag mat om du selv ikke er sulten da. Mormor: Neida, får vel i meg litt tenker jeg. Meg: - Mormor: Sikker på at du ikke er sulten? Meg: Jahhhhhh. Mormor: KOM IGJEN, SPIS LITT DA! Meg: I alle dager, JA GREIT! Mormor: Synes du har lagt deg ut litt, jeg. Har du det? Må ikke spise så mye vettu. Du er ikke alene Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg fatter ikke hvordan dere kan oppleve det der som noe irriterende. Sjarmerende til tusen, jo! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 5. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2011 (endret) I helvete som EA buttfucker meg! Ohaithar! Ser du prøver å installere et av spillene våres! La meg legge inn noe nazi DRM først, som kjører i bakgrunnen og sperrer viktige funksjoner! Sånn, nå må du bare laste EA Download Manager for å kunne få spillet til å virke! OJSANN! Ser visst ut som vi har sluppet en sosial platform som ingen bruker! Ja... Jeg må dessverre tvinge deg til å installere dette for at du skal få lov til å spille spillene. Hmm! En utvidelsespakke? Da må du oppdatere spillet! Bare la meg installere 8 ubrukelige programmer til, jeg lover at de ikke skal spise mer enn 300MB med minne hver. Jeg skal aldri mer betale en krone til EA. Endret 5. september 2011 av Gavekort 11 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jævlig irriterende søndagskvelden og jeg ikke får sove, selv når jeg har prøvd å ikke legge meg så sent fredag/lørdag. Da har man det gående, og det går mye energi med for å prøve å komme i balanse igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Å måtte ta den nyvaska bilen ut i regnet. Og å sitte på et overfullt legekontor og vente på legen som alltid er forsinket og har mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå