Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvorfor bruker du kredittkort? Jeg tror ikke du har dårlig økonomi, men strengt tatt er det tryggere å bruke bankkort, og ikke minst billigere. Da er ikke risikoen på min side. Jeg reserverer den samme summen frem til regningen kommer uansett, og det er gratis å bruke kortet. Selvsagt! Men nå tenker jeg mer på ungdommer slik som meg, som handler varer på et helt ordinært Mastercard. Som meg. Jeg har svært god kontroll på økonomien min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vel! De ender opp med straffegebyrer. Gjør du? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Straffegebyrer og straffegebyrer, det verste som kan skje (helt umiddelbart) er at de må betale renter på det ubetalte fra forrige måned. Ganske drøye renter og. Men nei, det har aldri skjedd til nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 At jeg er så kald på hendene. Får enormt dårlig motorikk når jeg spiller Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Laila Grundtvig. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3222938.ece 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så nettopp ett inslag på dagsrevyen om ei som var grinete fordi folk glodde på hun når hun gikk offentlig med niqab. Selvfølgelig kommer du til å bli glodd på, på samme måte som du vil bli glodd på om du går med skimaske over karl johan på lyse sommerdagen. tullinger 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg glor fordi de ser ut som spøkelseskladden fra Donald. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Platekompaniet har brukt 10 dager på å sende en plate. De skrev de skulle bruke 1-5 dager i ordrebekreftelse-mailen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Laila Grundtvig. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3222938.ece Jeg ser faen ikke poenget til Laila der. La nå folkene få leve i fred. Helt unødvendig mas. 1 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 "ssd-harddisk" Stop it! 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Platekompaniet har brukt 10 dager på å sende en plate. De skrev de skulle bruke 1-5 dager i ordrebekreftelse-mailen. Jeg bestilte en datamus og en bæreveske første juli, og må vente til 4. november pga. leveringsproblemer med vesken. Det er straffen for å velge noe annet enn standard 15"... (En annen nettbutikk) Endret 3. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 15" lol ikke mye programer du azz Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 at latvierfamilien som bor vegg i vegg med meg har tatt internetten fordi jeg bruker kabel og tar all internetten! Fuckings drittfolk Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 15" lol ikke mye programer du azz Jeg aner ikke hva du snakker om. Jeg bare lufter irritasjonen over at butikken ikke klarer å levere bæreveske til laptopen min, som er litt over 17". De fleste laptoper er litt mindre, og lett å få veske til. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Må også si jeg irriterer meg litt over dette (Nextgentel): "Det tilkommer et gebyr på 20,- per faktura for å benytte eFaktura.." Enig! Og tillegg til det, så sender de ut eFakturaen hver mnd, ikke kvartal.. så det blir 240,- i året for at du skal være miljøvennlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Få fakturaen over epost. Gratis. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Få fakturaen over epost. Gratis. efaktura er en bedre løsning, du slipper stresse med å taste feil og du får det i eget fakturaarkiv, noe som er kjekt. Jeg får alle andre regningene mine på efaktura også, og det koster meg ikke fem flate øre. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kansellerte fly fra stavanger til Torp (Sandefjord) som jeg skulle vert med på -_- 6 timer på flyplass HURRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå