Vertical^ Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har samme problem Slimda. Føler meg trøtt, og går så for å pusse tennene o.l. Er fortsatt skikkelig trøtt. Går mot senga, fortsatt trøtt. Legger hodet på puta, og drar dyna over meg. Lys våken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er i senga. Ooh. Hva har du på deg? Irriterende å være så trøtt og klar til sengs, men at man våkner når man først har lagt seg. Helt sant!!!!!!!! Samme med meg. Og jeg har forøvrig på meg sånne klær som man pleier å ha på seg når man ligger i senga. Nemlig undertøy. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 I mitt hus er det normalt å ligge naken. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det har ikke jeg. Jeg vet hva jeg ser, føler og opplever. Hva mener du med det? Fakta er at jeg er i virkeligheten, enn om den er simulert av min egen hjerne, ett Matrix-konsept eller ett jævlig stort univers. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) EDIT: HEILT feil tråd.... Endret 2. september 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ingenting er sant, og alt er en løgn. Universet er en kreasjon av tankene dine, og du bor egentlig i ditt eget hode. Jeg har loket på den tanken der veldig mangen ganger. Sukk. Det motsatte er jo mye mer befriende. En objektiv virkelighet som alltid eksisterer og aldri forandrer seg, uavhengig av hva man tror eller tenker. Den fortsetter å eksistere etter vi har dødd, og selve definisjonen på døden er at sansene våre ikke kan oppfatte denne objektive virkeligheten lenger, fordi neurotransmitterne i hjernen er satt ute av funksjon. Universet er ikke så jævlig bemerkelsesverdig. Hadde ikke alt klaffa som det gjorde, kunne vi ikke observert det heller. Grunnen til at vi kan observere universet er fordi det er perfekt nok for oss å eksistere i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Å savne noen og ikke vite hvem det er. Endret 3. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sukk. Det motsatte er jo mye mer befriende. En objektiv virkelighet som alltid eksisterer og aldri forandrer seg, uavhengig av hva man tror eller tenker. Den fortsetter å eksistere etter vi har dødd, og selve definisjonen på døden er at sansene våre ikke kan oppfatte denne objektive virkeligheten lenger, fordi neurotransmitterne i hjernen er satt ute av funksjon. Universet er ikke så jævlig bemerkelsesverdig. Hadde ikke alt klaffa som det gjorde, kunne vi ikke observert det heller. Grunnen til at vi kan observere universet er fordi det er perfekt nok for oss å eksistere i. Det er jeg fullt klar over, men nå snakker jeg om når jeg røyker. Ikke i vanlig tilstand. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Regna med du var klar over det, jeg liker bare ikke ideen om en subjektiv virkelighet. Det strider mot logikken og fornuften, som er det jeg setter høyest. Det var ikke ment som et svar på noe... Ville bare skrive det. Det er faktisk folk som sier til meg: "hva om du bare er et produkt av min fantasi, og at jeg har gitt deg bevissthet for at du ikke skal tro det?" Arroganse! Jeg eksisterer, for faen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kommer det ikke post på lørdager? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kommer det ikke post på lørdager? Jo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 En ting som jeg ofte har irritert meg og undret over: Hvorfor i alle dager er ikke vanlige bæreposer fra Rimi/Rema/Whatever laget slik at det er plass til to sixpacker øl og en pizza? Må jo være en av de vanligste kombinasjonene av ting å kjøpe. 3 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 I mitt hus er det normalt å ligge naken. lol Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mistenker at jeg har fått penger fra lånekassen på konto idag, men får ikke sjekket fordi jeg ikke har nettbank og at sparebank1 har stengt. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hint: Bankoverføringer skjer kun mandag til fredag kl 08-17. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Apropos bank: Det irriterer meg kraftig når folk på min alder, uten trygg inntekt og stabil økonomi, skaffer seg kredittkort. Ærlig talt! Om du trenger å trekke kredittkortet ditt, så burde du ikke hatt et kredittkort. Et esel klarer å styre økonomien sin bedre enn dere. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har ikke kredittkort av den enkle grunn at jeg vet jeg ikke kunne styrt meg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Apropos bank: Det irriterer meg kraftig når folk på min alder, uten trygg inntekt og stabil økonomi, skaffer seg kredittkort. Ærlig talt! Om du trenger å trekke kredittkortet ditt, så burde du ikke hatt et kredittkort. Et esel klarer å styre økonomien sin bedre enn dere. Jeg har kredittkort. Jeg bruker det til å handle på internett. Selv om jeg har penger i banken. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kredittkort er veldig greit å betale reiser med da, ettersom en del har en ganske grei reiseforsikring hvis du betaler over halve reisen med kortet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Apropos bank: Det irriterer meg kraftig når folk på min alder, uten trygg inntekt og stabil økonomi, skaffer seg kredittkort. Ærlig talt! Om du trenger å trekke kredittkortet ditt, så burde du ikke hatt et kredittkort. Et esel klarer å styre økonomien sin bedre enn dere. Jeg har kredittkort. Jeg bruker det til å handle på internett. Selv om jeg har penger i banken. Hvorfor bruker du kredittkort? Jeg tror ikke du har dårlig økonomi, men strengt tatt er det tryggere å bruke bankkort, og ikke minst billigere. Kredittkort er veldig greit å betale reiser med da, ettersom en del har en ganske grei reiseforsikring hvis du betaler over halve reisen med kortet. Selvsagt! Men nå tenker jeg mer på ungdommer slik som meg, som handler varer på et helt ordinært Mastercard. Du har tydeligvis en grunn til å bruke kortet, og om man faktisk bruker de små grå så sparer man penger på å bruke kredittkort. Men igjen så snakker jeg om ungdommer som flyr (pun intended) fra butikk til butikk med penger de ikke har, eller som de heller kunne trukket bankkortet sitt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå