Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er i senga. :p

Ooh. Hva har du på deg? :tease:

 

Irriterende å være så trøtt og klar til sengs, men at man våkner når man først har lagt seg.

 

Helt sant!!!!!!!! Samme med meg. Og jeg har forøvrig på meg sånne klær som man pleier å ha på seg når man ligger i senga. Nemlig undertøy.

Lenke til kommentar

Ingenting er sant, og alt er en løgn. Universet er en kreasjon av tankene dine, og du bor egentlig i ditt eget hode.

 

Jeg har loket på den tanken der veldig mangen ganger.

 

Sukk. Det motsatte er jo mye mer befriende.

En objektiv virkelighet som alltid eksisterer og aldri forandrer seg, uavhengig av hva man tror eller tenker. Den fortsetter å eksistere etter vi har dødd, og selve definisjonen på døden er at sansene våre ikke kan oppfatte denne objektive virkeligheten lenger, fordi neurotransmitterne i hjernen er satt ute av funksjon.

 

Universet er ikke jævlig bemerkelsesverdig.

Hadde ikke alt klaffa som det gjorde, kunne vi ikke observert det heller. Grunnen til at vi kan observere universet er fordi det er perfekt nok for oss å eksistere i.

Lenke til kommentar

Sukk. Det motsatte er jo mye mer befriende.

En objektiv virkelighet som alltid eksisterer og aldri forandrer seg, uavhengig av hva man tror eller tenker. Den fortsetter å eksistere etter vi har dødd, og selve definisjonen på døden er at sansene våre ikke kan oppfatte denne objektive virkeligheten lenger, fordi neurotransmitterne i hjernen er satt ute av funksjon.

 

Universet er ikke jævlig bemerkelsesverdig.

Hadde ikke alt klaffa som det gjorde, kunne vi ikke observert det heller. Grunnen til at vi kan observere universet er fordi det er perfekt nok for oss å eksistere i.

 

Det er jeg fullt klar over, men nå snakker jeg om når jeg røyker. Ikke i vanlig tilstand.

Lenke til kommentar

Regna med du var klar over det, jeg liker bare ikke ideen om en subjektiv virkelighet. Det strider mot logikken og fornuften, som er det jeg setter høyest.

Det var ikke ment som et svar på noe... Ville bare skrive det.

 

Det er faktisk folk som sier til meg: "hva om du bare er et produkt av min fantasi, og at jeg har gitt deg bevissthet for at du ikke skal tro det?"

 

Arroganse! Jeg eksisterer, for faen. :p

Lenke til kommentar

Apropos bank: Det irriterer meg kraftig når folk på min alder, uten trygg inntekt og stabil økonomi, skaffer seg kredittkort.

 

Ærlig talt! Om du trenger å trekke kredittkortet ditt, så burde du ikke hatt et kredittkort. Et esel klarer å styre økonomien sin bedre enn dere.

Jeg har kredittkort. Jeg bruker det til å handle på internett. Selv om jeg har penger i banken.

Lenke til kommentar

Apropos bank: Det irriterer meg kraftig når folk på min alder, uten trygg inntekt og stabil økonomi, skaffer seg kredittkort.

 

Ærlig talt! Om du trenger å trekke kredittkortet ditt, så burde du ikke hatt et kredittkort. Et esel klarer å styre økonomien sin bedre enn dere.

Jeg har kredittkort. Jeg bruker det til å handle på internett. Selv om jeg har penger i banken.

 

Hvorfor bruker du kredittkort? Jeg tror ikke du har dårlig økonomi, men strengt tatt er det tryggere å bruke bankkort, og ikke minst billigere.

 

Kredittkort er veldig greit å betale reiser med da, ettersom en del har en ganske grei reiseforsikring hvis du betaler over halve reisen med kortet. :)

 

 

Selvsagt! Men nå tenker jeg mer på ungdommer slik som meg, som handler varer på et helt ordinært Mastercard.

 

Du har tydeligvis en grunn til å bruke kortet, og om man faktisk bruker de små grå så sparer man penger på å bruke kredittkort. Men igjen så snakker jeg om ungdommer som flyr (pun intended) fra butikk til butikk med penger de ikke har, eller som de heller kunne trukket bankkortet sitt med.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...