cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg sa jo at det er teit at det er det som står der. Men Katy Perry er kuli for det ok Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Andre har annerledes smak enn deg. Lev med det. Andre klager over ting du synes det er teit at de klager over. Lev med det. Han klager over at andre klager over noe han synes er teit at de klager over. Lev det det. Osv... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg sa jo at det er teit at det er det som står der. Men Katy Perry er kuli for det ok Ja ok det er vel katy perry... hun er jo sååååååååååååååååååååååååååååååååå kul ikke sant skulle ønske jeg kunne reise på en av konsertene hennes men jeg er jo uteligger Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hun har store mugger ihvertfall, tipper jeg hadde fått komt backstage på konsert med hun. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 jo jeg ønsker deg lykke til der kan du ta meg med på konsert? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hun har store mugger ihvertfall, tipper jeg hadde fått komt backstage på konsert med hun. Jeg hadde fått kommet backstage med hun. IF YOU KNOW WHAT I MEAN. 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 he-he tror jeg vet hva du mener altså he-he Og nei, Khayis, jeg får ikke lov av foreldrene mine å være i nærheten av uteliggere så du får uteligge utenfor konsertarealet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 det var synd kan jeg få snakke med foreldrene dine? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) ja ok jeg får bare finne noen andre å reise på konsert med da Endret 2. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Internett irriterer meg. Når man leter etter kilder som strider mot kult-bevegelsen så kan man ikke helt stole på dem, og det blir nærmest umulig å utføre kildekritikk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ingenting er sant, og alt er en løgn. Universet er en kreasjon av tankene dine, og du bor egentlig i ditt eget hode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Å kjede seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Å kjede seg er forferdelig. Eneste løsningen er å hoppe i sengs, spesiellt nå, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Faen! Kom nettopp på at jeg må opp tidlig i morgen for å gå til optikeren! Kommer til å bli en hard dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Å kjede seg er forferdelig. Eneste løsningen er å hoppe i sengs, spesiellt nå, tenker jeg. Er i senga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Er i senga. Ooh. Hva har du på deg? Irriterende å være så trøtt og klar til sengs, men at man våkner når man først har lagt seg. Endret 2. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ingenting er sant, og alt er en løgn. Universet er en kreasjon av tankene dine, og du bor egentlig i ditt eget hode. Jeg har loket på den tanken der veldig mangen ganger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har loket på den tanken der veldig mangen ganger.Det har ikke jeg. Jeg vet hva jeg ser, føler og opplever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå