Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At man i dag ikke trenger å kjempe for livet og jobbe hardt for å overleve.

Jeg er faktisk klar til å jobbe hardt. Men jeg jo ikke gjøre det.

Overlever uansett. Hvis jeg failer utdanning får jeg 100 sjanser til fordi det er gratis. Hvis jeg ikke klarer å få meg utdanning, trenger jeg bare å stikke ut å skaffe en kjip jobb. Etter det kan jeg faktisk bare jobbe meg oppover og halvveis "bli til noe".

Skulle jeg ikke klare det, får jeg hjelp av NAV med å skaffe jobb. Hvis de ikke klarer å skaffe jobb til meg, så får jeg penger uansett.

 

Motivasjon, overlevelsesinstinkt, SPIRIT. Nei... Alt det der bare dauer.

 

Det var noe annet da latskap medførte at man sultet ihjel på gata.

Nå medfører det bare hybelkollektiv og first price pizza.

 

 

Men jeg skal ikke gi opp enda!

Finnes en liten gnist inni meg som ikke vil slukne.

 

 

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævla irriterende at nettavisene etter alle disse år fortsatt ikke evner å presentere sportresultater på en oversiktlig måte. Da tenker jeg hovedsakelig på VG og Dagbladet.

 

Roger Federer (3), Sveits - Dudi Sela, Israel 6-3, 6-2, 6-2, Tomas Berdych (9), Tsjekkia - Fabio Fognini, Italia 7-5, 6-0, 6-0, Janko Tipsarevic (20), Serbia - Philipp Petzschner, Tyskland 6-0, 6-3, 3-6, 6-3, Juan Monaco, Argentina - Radek Stepanek (23), Tsjekkia 6-4, 6-1, 2-0 - oppgitt (Stepanek skadd), Kevin Anderson, Sør-afrika - Michel Llodra (29), Frankrike 6-1, 6-2, 6-2.

 

Prøver de å spare papir her? Tror de at folk flest printer ut alle artiklene de leser på nett så da må de presse sammen all tekst så mye som mulig? Hvorfor i faen kan de ikke ha én kamp per linje slik at det ikke blir helt horribelt å se på?!

Lenke til kommentar

Jeg måtte svare på spørsmål når jeg logget inn i nettbanken, på grunn av hvitvasking og terroren. Der jeg måtte svare på "opprinnelsen" av pengene jeg får inn på konto.

 

HVA

FAEN

ER

DET

FOR

NO

KØDD

 

Beklager til pårørende for terroraksjonen, men dette er faen meg for drygt. Skal de overvåke hvor hver enkelte får pengene sine ifra? Fy faen for et PISS samfunn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Over til noe mer seriøst:

Å finne sko...

Her må en innom fire-fem butikker for å finne noe som passer.

Når en endelig finner noe som passer, viser det seg at det er den ene skoen som ikke hadde stor annonse, og dermed ikke var på tilbud, men alle skoene rundt kosta halvparten :( .

Fant sko da, så nå blir det 9 måneder til neste gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...