Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kommunist er medlem av et politisk parti. Altså, en tilhenger av politikk.

 

Politikere utretter absolutt ingenting i vårt samfunn. De som utretter noe å vårt samfunn er de som er høyt utdannede. Personer med kunnskap, som kan skape ting som gjør alle våres liv lettere. Det er disse personene som siviliserer vårt samfunn, ikke politikere.

Politikere er veldig nyttig, f.eks til å planlegge statsbudsjett og den slags. Om politikerene i norge får utrettet noe nyttig er en annen sak.

Lenke til kommentar

Enig. Ingen tenker på at Norge fortsatt er verdens mest demokratiske land, har den høyeste levestandarden og er kåret til verdens beste land å bo i av FN.

 

Jeg snakker om verdenssamfunnet. Dessuten banner jeg på at Norge også har korrupsjon.

 

Norge har en svært liten historie av korrupsjon.

 

Du må bare bite tennene sammen og innse at verden ALLTID har hatt sine alvorlige problemer. Om det ikke er slaver, kriger, kommunisme, så er det muslimer eller korrupsjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norge har en svært liten historie av korrupsjon.

 

Du må bare bite tennene sammen og innse at verden ALLTID har hatt sine alvorlige problemer. Om det ikke er slaver, kriger, kommunisme, så er det muslimer eller korrupsjon.

 

Jeg har jo innsett det. Det er akkurat derfor jeg mener at vi burde avskaffe hele dagens samfunn og bygge noe nytt.

Lenke til kommentar

Forresten burde jeg kanskje påpeke at hva jeg mener og hva jeg observerer i virkeligheten er to vidt forskjellige ting. Jeg skjønner selvfølgelig at å tilpasse meg samfunnet er nødvendig.

 

EDIT:

 

Med andre ord, jeg mener at å avskaffe samfunnet vi har nå og bygge ett annet samfunn hadde vært bedre på rent utviklingsmessig vis, og utvikling av mennesker er en av de tingene jeg har mest lyst å se. Jeg skjønner at det er langt ifra realistisk.

 

EDIT2:

 

Og hvem har sagt at økonomi er noe man ikke kan forandre på? Det er noe vi har bygd sosialt for å gi insentiv til folk.

 

Penger er ikke alltid løsningen for å gi insentiv, ta en kikk på dette:

 

 

Bare fordi verden er slik i dag betyr ikke at den være slik. Livet er helt fritt, og regler, lover osv. er kun akkurat det jeg nevnte tidligere. Social construct.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...