Hyperio Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kammizez, du høres ut som en teknokrat. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nye minside hjå Telenor. Rot. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En kommunist er medlem av et politisk parti. Altså, en tilhenger av politikk. Politikere utretter absolutt ingenting i vårt samfunn. De som utretter noe å vårt samfunn er de som er høyt utdannede. Personer med kunnskap, som kan skape ting som gjør alle våres liv lettere. Det er disse personene som siviliserer vårt samfunn, ikke politikere. Politikere er veldig nyttig, f.eks til å planlegge statsbudsjett og den slags. Om politikerene i norge får utrettet noe nyttig er en annen sak. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Høres bedre ut på engelsk, så jeg skriver det på engelsk. Sudden lack of motivation. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kammizez, du høres ut som en teknokrat. Vet ikke om det lå noe negativt innenfor den setningen. I tilfelle: Hvordan er det en dårlig ting? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) FrP. Endret 1. september 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg er forøvrig enig med Kammizez. Dagens samfunn er ødelagt, tversigjennom korrupt og vi har nådd ett punkt der dagens samfunn holder tilbake utvikling. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Å påstå at samfunnet er ødelagt er en enorm overdrivelse. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg er uenig. Når noe forhindrer korrekt operasjon er det ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En mislykket vits. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Å påstå at samfunnet er ødelagt er en enorm overdrivelse. Enig. Ingen tenker på at Norge fortsatt er verdens mest demokratiske land, har den høyeste levestandarden og er kåret til verdens beste land å bo i av FN. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En mislykket vits. Sjæl ass, dro en Josef Fritzl vits ved middagsbordet med foreldrene her om dagen. Var ikke godt mottat. 3 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjipe foreldre du har, da. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Enig. Ingen tenker på at Norge fortsatt er verdens mest demokratiske land, har den høyeste levestandarden og er kåret til verdens beste land å bo i av FN. Jeg snakker om verdenssamfunnet. Dessuten banner jeg på at Norge også har korrupsjon. Endret 1. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Enig. Ingen tenker på at Norge fortsatt er verdens mest demokratiske land, har den høyeste levestandarden og er kåret til verdens beste land å bo i av FN. Jeg snakker om verdenssamfunnet. Dessuten banner jeg på at Norge også har korrupsjon. Norge har en svært liten historie av korrupsjon. Du må bare bite tennene sammen og innse at verden ALLTID har hatt sine alvorlige problemer. Om det ikke er slaver, kriger, kommunisme, så er det muslimer eller korrupsjon. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Korrupsjon eller ei, vi har samer. Ødelagt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Norge har en svært liten historie av korrupsjon. Du må bare bite tennene sammen og innse at verden ALLTID har hatt sine alvorlige problemer. Om det ikke er slaver, kriger, kommunisme, så er det muslimer eller korrupsjon. Jeg har jo innsett det. Det er akkurat derfor jeg mener at vi burde avskaffe hele dagens samfunn og bygge noe nytt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Avskaffe dagens samfunn? ha-ha.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, nettopp. Avskaffe dagens samfunn. Tror du virkelig at samfunnet vi har i dag er vårt eneste alternativ? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Forresten burde jeg kanskje påpeke at hva jeg mener og hva jeg observerer i virkeligheten er to vidt forskjellige ting. Jeg skjønner selvfølgelig at å tilpasse meg samfunnet er nødvendig. EDIT: Med andre ord, jeg mener at å avskaffe samfunnet vi har nå og bygge ett annet samfunn hadde vært bedre på rent utviklingsmessig vis, og utvikling av mennesker er en av de tingene jeg har mest lyst å se. Jeg skjønner at det er langt ifra realistisk. EDIT2: Og hvem har sagt at økonomi er noe man ikke kan forandre på? Det er noe vi har bygd sosialt for å gi insentiv til folk. Penger er ikke alltid løsningen for å gi insentiv, ta en kikk på dette: Bare fordi verden er slik i dag betyr ikke at den må være slik. Livet er helt fritt, og regler, lover osv. er kun akkurat det jeg nevnte tidligere. Social construct. Endret 1. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå