Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekser gjør at karakterer går i arv, gir lite læring og stjeler fritiden din. Det vil Rød Ungdom gjøre noe med.

At man vil bli kvitt lekser, og heller utnytte skolen bedre, kan jeg forstå.

Men det uthevede virker for meg veldig rart. Fordi folk med flinke foreldre får en fordel med hjemmelekser og kan bli flinkere enn andre, skal man slutte med lekser? Trykke alle ned på samme nivå?

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Det irritere meg litt at noen i klassen min MÅ spille noe drittmusikk i høyttaler på klasserommet. Det er greie karer, men musikksmak har de fleste jo ikke.

 

Denne forbanna "Fest hos mange" sangen, eller masse sånne autotune dritt, som høres likens ut alt samme også, hvordan kan en like noe slikt?

 

Jeg har jo litt spesielt musikksmak, men noe alla Faithless eller eurodance kunne jeg høre på uten å får så jævlige hodepine av det drittstygge autotune,

 

Det sikkert 2 eller 3 gang at jeg klager over musikk, men vis den blir tvunget slikt på mine ører, er jeg veldig irritert, og det er jo tråden til.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

De fleste ungdommer som er medlem av kommunistpartier har identitetsproblemer. Det kanskje derfor de også er rastafari, hipstere og emo i tillegg.

 

Det er slike folk som våkner om morgenen og tenker: "Idag har jeg lyst å være noe som ingen andre er!"

Jeg føler dere alle her inne misliker kommunisme.

 

For deres informasjon, jeg er ingen kommunist. Jeg tror ikke på politikk.

Lenke til kommentar

En kommunist er medlem av et politisk parti. Altså, en tilhenger av politikk.

 

Politikere utretter absolutt ingenting i vårt samfunn. De som utretter noe å vårt samfunn er de som er høyt utdannede. Personer med kunnskap, som kan skape ting som gjør alle våres liv lettere. Det er disse personene som siviliserer vårt samfunn, ikke politikere.

Lenke til kommentar

Jeg er kun et menneske som ønsker et optimalt samfunn, styrt av vår kunnskap og teknologi.

Tror du bør slå opp definisjonen av politikk, gitt.

 

Alle tror på politikk, alle er politiske. Noen velger riktignok å ha et apatisk forhold til avgjørelser og standpunkt, men det gjør de ikke mindre politiske.

 

Hansern: Hippies ville ha pot, ikke teknologi.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Tror du bør slå opp definisjonen av politikk, gitt.

 

Alle tror på politikk, alle er politiske. Noen velger riktignok å ha et apatisk forhold til avgjørelser og standpunkt, men det gjør de ikke mindre politiske.

 

Hansern: Hippies ville ha pot, ikke teknologi.

Definisjonen av politikk må vel være noe slik som måten samfunnet styres på.

 

Mitt forhold til politiske partier i Norge er ikke-eksisterende. De alle har omtrent like meninger om det meste, alt de står for er for meg bagateller, og de klarer ikke å utrette noen ting som er av betydning. De bidrar omtrent ingenting når det gjelder å skape et bedre samfunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...