NothinDoin™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kompisene til broren min legger meg til på face.. De er 11 for faen, og jeg kjenner dem nesten ikke. Dessuten er det eneste de gjør å spame ned "Siste nytt" siden med spill og shit! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) At min onkel ble frastjålet en høy sum penger igår, og idag kommer min far hjem og sier at en enda høyere sum er tatt ifra bedriften... jævla folk nå tildags! Endret 11. november 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 MIN NYDELIGE OG EKSKLUSIVE PROFILTEKST SKREVET AV COWBOY BOB ER BORTE HJELP Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Enig! Ikke kan en multisitere lenger heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Savner oppknappen Hvorfor skal 'forbedringer' utelukkende gjøre ting verre? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 MIN NYDELIGE OG EKSKLUSIVE PROFILTEKST SKREVET AV COWBOY BOB ER BORTE HJELP Trykk på "om meg" så finner du den. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmmm... Microsoft skulle gi ut windows 7 til studenter for 300 kr idag... Har enda ikke kommet... Vil oppgradere xp! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 At diskusjon skal endre på forumet hele tiden. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 At diskusjon skal endre på forumet hele tiden. De lägger in judiska övervakningsmaskiner. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Denne oppdateringen likte jeg faktisk. Ingenting som har blitt ødelagt til nå, bortsett fra tidsvisning på tråder. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lagg i spill!!!! Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg lett knust skjermen!!!! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Anglifisering av språk, og bruk av lånord til ting det allerede er et perfekt norsk ord til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Neitakk! Jeg vil ikke se ord som mellomfjes og programlus. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Anglifisering av språk, og bruk av lånord til ting det allerede er et perfekt norsk ord til. "använd inte det utländska ordet ideal, vi har det perfekta norska ordet: lögn" 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) ¨ Neitakk! Jeg vil ikke se ord som mellomfjes og programlus. Ting vi allerede har et norsk ord til. "Vi cruisa ned til byen for å shoppe, holy shit, det var awesome! Det er så psycho smooth å kjøre langs denne roaden." Endret 11. november 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kan visst ikke installere fra Steam utenfor C disken. Den er på 100gb totalt >.< 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Installer Steam på C: så kopierer du bare hele Steam mappen til ønsket partisjon. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Lagg i spill!!!! Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg lett knust skjermen!!!! Én grunn til at CRT-skjermer var så greie i bruk. Ble man forbanna på maskinen så tålte den lett et slag i ruta. Kan visst ikke installere fra Steam utenfor C disken. Den er på 100gb totalt >.< +1! Jeg hadde en fin plan om å ha Windows installert for seg selv i en liten partisjon som ble C:\. Det var virkelig dumt gjort av meg fant jeg fort ut, men da orket jeg ikke formatere igjen. Endret 11. november 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kan visst ikke installere fra Steam utenfor C disken. Den er på 100gb totalt >.< Du må flytte hele steam mappen over på en annen disk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Åh, regnet med det ville fucke seg sånn som da jeg prøvde å gjøre det med Skype, som tar opp enorme mengder. (Er med i en gruppechett fra 2008 så det er kjempestor loggfil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå