Vowels Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så Maria Amelie vandrende rundt i gatene her, kidnapping har aldri vært så fristende 6 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor gidder du å bruke så mye tid å penger på det? Fra hva du deler med oss på forumet virker det ikke som om det går veldig mye annet enn negativt for deg? Stengt alle kontoene så det blir med de 50 000 i tap:P Er ikke lett å slutte:P Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 50 000 i tap er ikke uflaks, desverre. 2 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nei. Tapt fordi jeg ikke vet når jeg skal slutte. Er ikke overdriving at jeg har gått 100- 1000 dollar i pluss nesten hver gang jeg spiller, men klarer ikke å slutte og hvis jeg taper en stor pott må jeg vinne det tilbake (lol) og ender opp med å tape alt.... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det profesjonelle gjør i sånne situasjoner er å ta en pause når det begynner å gå dårlig. Man blir påvirket emosjonelt av å tape sånn at man spiller dårligere, og da fortsetter man naturligvis å tape. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja. Skal ta en lang pause nå og heller sette inn få og større beløp når jeg har fast jobb. Spiller bort alle sparepengene nå. Mange små beløp er heller ikke lurt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Søk hjelp, det er mitt råd. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Søk hjelp, det er mitt råd. Har sperra alle kontoene, så kan ikke spille mer... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det løser ikke problemet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 En kar jeg kjenner spilte bort ~25 000 kr på poker i løpet av et par mnd., han sperra alle kontoene, men etter 1-2 uker så lagde han seg en ny. Endte med at faren tok VISA-kortet hans Skal sies at han ble litt påvirket av en annen kompis som faktisk er god i poker, og som vant 14k på en turnering i det tidspunktet. Så han trodde nok det skulle bli easy cash. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Faens parkeringsvakt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fra i natt fungerer ikke magnetstripen på bankkortet lenger Noooo. Jeg som alltid har vært fanboy av å dra kortet istedet for å bruke en røten chip. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Skulle ønske jeg hadde et eller annet problem, slik at jeg kunne vært med i en støttegruppe. Ser så koselig ut bare! Endret 31. august 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Artige.no Folk som signerer bilder på Artige.no http://www.artige.no/bilde/11048 Denne fyren som er utrolig stolt over å ha oppdaget ThinkGeek, og som ikke bare kan dele linken med andre, men skal absolutt være likehore. Når du signerer med "NatioN Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fra i natt fungerer ikke magnetstripen på bankkortet lenger Noooo. Jeg som alltid har vært fanboy av å dra kortet istedet for å bruke en røten chip. *Stikke inn chip* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU--" 7 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 *Stikke inn chip* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* "Ta ut kortet og prøv på nytt" "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU--" Hadde samme problemet istad. Ironisk nok fungerte det å dra stripen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 inb4 ustabil software som følge av oppdatering Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 *Stikke inn chip* "Ta ut kortet og prøv på nytt" *Ta ut og prøve igjen* *dra kort* "ololol lesefeil" *prøve igjen* "nope" Begge måtane er ustabile. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) ENESTE SOM DUGER ER OBAMAPESETAS CA$HMONEY NEGRITAS! Burma har nok aldri problem med lesefeil på kortene sine, der finnes det ikke kort-terminaler. Tenk for jævlig fett det er for dem. Slipper disse problemene. DER HAR DE DET SUPERFETT! Endret 31. august 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå