Patrick123 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Omskrivningen "Ta hun baklengs inn i fuglekassa"! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bare faggits barberer seg med høvel. Ekte menn bruker maskin. Jeg bruker da ostehøvel. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Helskjegget mitt er uenig med deg. Uansett, for å komme litt tilbake på sporet: Problemet med helskjegg (komplett med bart) er at man konstant får håret ved munnvikene inn i munnen når man spiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 At biblioteket her har stengt på tirsdager, så jeg kunne ikke gå inn der og lese i timesvis. Hadde jeg uansett ikke kunnet, siden de stenger tre når de først har åpent, men gah! Irriterende. >< Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Å stå på valgkamp-stand på en kristen privatskole. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Tryggheim VGS i Rogaland. "Hei SV, er dere for abort?" "Ja." "STORT MINUS" "Hva om ei jente blir gravid etter en voldtekt?" "Nei, jeg er mot at hun skal få abort da også." Endret 30. august 2011 av Zodihax 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 ^ SVere irriterer meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja forresten så irriterer det meg med idioter som poster tullball som "elsker han meg?" og andre tråder i ot-baren til tross for at vi har et dedikert forum til den typen tråder. Greit nok med folk som poster wow tråder i pc-spill eller om hannah montana the movie i tv-serier forumet men at det er mulig å faktisk poste så feil er jo helt sinnsykt. Hehe, huffda. Btw, hvorfor er du for drap? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja forresten så irriterer det meg med idioter som poster tullball som "elsker han meg?" og andre tråder i ot-baren til tross for at vi har et dedikert forum til den typen tråder. Greit nok med folk som poster wow tråder i pc-spill eller om hannah montana the movie i tv-serier forumet men at det er mulig å faktisk poste så feil er jo helt sinnsykt. Mange av disse er nok trollere. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Mange av disse er nok trollere. Et troll, det trollet, flere trollere, alle trollerene? Irriterer med fjortisjenter som har bilde av seg selv på facebook, men vannmerke der det står "copyright <navnet til den som er avbildet>". Blir kvalm. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Mange av disse er nok trollere. Et troll, det trollet, flere trollere, alle trollerene? Trollererer du ikke skrivemåten? 7 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Artige.no Folk som signerer bilder på Artige.no http://www.artige.no/bilde/11048 Denne fyren som er utrolig stolt over å ha oppdaget ThinkGeek, og som ikke bare kan dele linken med andre, men skal absolutt være likehore. Endret 30. august 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Artige.no Folk som signerer bilder på Artige.no http://www.artige.no/bilde/11048 Denne fyren som er utrolig stolt over å ha oppdaget ThinkGeek, og som ikke bare kan dele linken med andre, men skal absolutt være likehore. Det er ikke super mario tapet. Det er decals! Irriterer meg forøvrig at de er smått dyre. Vil ha! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Artige.no Folk som signerer bilder på Artige.no http://www.artige.no/bilde/11048 Denne fyren som er utrolig stolt over å ha oppdaget ThinkGeek, og som ikke bare kan dele linken med andre, men skal absolutt være likehore. Det er ikke super mario tapet. Det er decals! Irriterer meg forøvrig at de er smått dyre. Vil ha! Nettopp. Det som irriterer meg med ThinkGeek er ekstreme fraktkostnader fordi de bare sender med full støtte hos UPS eller DHL. Dessuten er det en del varer som ikke sendes utenfor US og Canada (tenker ikke på koffeinproduktene el.) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Sånn som R2D2-søppelbøtten. WANT WANT WANT. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Trollererer du ikke skrivemåten? :!: Endret 30. august 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Sykt uflaks i poker 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor gidder du å bruke så mye tid å penger på det? Fra hva du deler med oss på forumet virker det ikke som om det går veldig mye annet enn negativt for deg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå