Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lei av følgende reklamer:

 

Citroen har en irriterende reklame der kundene omtales som "yes men" og helt til slutt i reklamen sier de Citroen sitt slagord på fransk; Creative Technologie.

Utrolig masete reklame, med høyt tempo og masse støy.

 

Mr. Green irriterer. Irriterende grønnkledd fyr som går rundt og gambler.

 

Mr. Melk fra Tine irriterer.

Mannen er sjøldigger og snakker rart. Og sixpacken skyldes selvsagt at han drikker melk.

 

Jeg hater når reklamer gjentas for ofte.

Lenke til kommentar

Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?"

 

Så utrolig enig!!! Gjerne kan de slange på et svart og hvit bilde også, hvor de ser sånn halv triste ute eller noe. Blir også irritert over at når noen har gjort det slutt med kjæresten så skal de komme med all slags sitater som ikke passer sammen, en dag så står det plutselig

 

"I'll be fine without. I don't need you anymore. But One day you'll realise that you still need me."

 

Også står det liksom neste dag:

 

"A Million Words Would Not Bring You Back,

I Know Because I've Tried.

Neither Would A Million Tears,

I Know Because I've Cried."

 

Fant MYE snadder på denne siden her: http://www.lovefatedestiny.com/quotesthatmakeyoucry.htm

 

"Quotes that make u cry"

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?"

Også er det alltid på engelsk, med mange skrivefeil (er venn med mange 15-16 åringer på face :p).

 

En annen ting som irriterer meg er bildekommentarer som:

 

"så fin du var på dette bildet, vennen"

"Takk.. Men nei, jeg er jo stygg. Duu er fiiin <3<3"

"Nei, duu er<3<3<3"

 

Men sitatene irriterer meg helt klart mest.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det er skal være så lite overgangsdekken på markedet. Hooks har EN type, skoies har TO typer, der den ene sorten ikke er inne på lager, og den andre sorten har de ikke i den størrelsen jeg trenger. (145 centimeter) Horze hadde INGEN. Hva er dette for slags TULL egentlig?! Så da er det det på hooks som er muligheten, men dem har en helt rævva kundeservice og en ELENDIG leveringstid. Jeg bestilte jo regndekken der i fra i fjor - big mistake! måtte faenmeg gå hele regnsesongen og vente på et dekken som ikke kom før vinteren var kommet. Og da et det for seint! da bruker han jo vinterdekken. Og sånn tull har det faktisk vært hver eneste gang jeg har bestilt derifra, så har ikke særlig lyst.

Lenke til kommentar

Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?"

Også er det alltid på engelsk, med mange skrivefeil (er venn med mange 15-16 åringer på face :p).

 

En annen ting som irriterer meg er bildekommentarer som:

 

"så fin du var på dette bildet, vennen"

"Takk.. Men nei, jeg er jo stygg. Duu er fiiin <3<3"

"Nei, duu er<3<3<3"

 

Men sitatene irriterer meg helt klart mest.

 

eller: "æææææææsj, sleeett.."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...