Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Den svenske tøsen i Betsafe-reklamen irriterer. Hun som sitter på en båt og gambler. Endret 28. august 2011 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vi har bare en jente i klassen, og hun har en forferdelig musikksmak :/, og må virkelig koble opp icrapen hennes mot høyttaler i klasseromme . Trodde øran mine skulle eksplodere, eller ønsket det ihvertfall. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg er lei av følgende reklamer: Citroen har en irriterende reklame der kundene omtales som "yes men" og helt til slutt i reklamen sier de Citroen sitt slagord på fransk; Creative Technologie. Utrolig masete reklame, med høyt tempo og masse støy. Mr. Green irriterer. Irriterende grønnkledd fyr som går rundt og gambler. Mr. Melk fra Tine irriterer. Mannen er sjøldigger og snakker rart. Og sixpacken skyldes selvsagt at han drikker melk. Jeg hater når reklamer gjentas for ofte. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ikke bruk denne tråden for å reklamere for deres egne tråder, er dere snille. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?" Så utrolig enig!!! Gjerne kan de slange på et svart og hvit bilde også, hvor de ser sånn halv triste ute eller noe. Blir også irritert over at når noen har gjort det slutt med kjæresten så skal de komme med all slags sitater som ikke passer sammen, en dag så står det plutselig "I'll be fine without. I don't need you anymore. But One day you'll realise that you still need me." Også står det liksom neste dag: "A Million Words Would Not Bring You Back, I Know Because I've Tried. Neither Would A Million Tears, I Know Because I've Cried." Fant MYE snadder på denne siden her: http://www.lovefatedestiny.com/quotesthatmakeyoucry.htm "Quotes that make u cry" Endret 28. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?" Også er det alltid på engelsk, med mange skrivefeil (er venn med mange 15-16 åringer på face ). En annen ting som irriterer meg er bildekommentarer som: "så fin du var på dette bildet, vennen" "Takk.. Men nei, jeg er jo stygg. Duu er fiiin <3<3" "Nei, duu er<3<3<3" Men sitatene irriterer meg helt klart mest. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HFLSIkyMvg0&feature=ymg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 At det er skal være så lite overgangsdekken på markedet. Hooks har EN type, skoies har TO typer, der den ene sorten ikke er inne på lager, og den andre sorten har de ikke i den størrelsen jeg trenger. (145 centimeter) Horze hadde INGEN. Hva er dette for slags TULL egentlig?! Så da er det det på hooks som er muligheten, men dem har en helt rævva kundeservice og en ELENDIG leveringstid. Jeg bestilte jo regndekken der i fra i fjor - big mistake! måtte faenmeg gå hele regnsesongen og vente på et dekken som ikke kom før vinteren var kommet. Og da et det for seint! da bruker han jo vinterdekken. Og sånn tull har det faktisk vært hver eneste gang jeg har bestilt derifra, så har ikke særlig lyst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er noe heste-greier. Google it. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 uggghh jeg hater hester, vil lage leverpostei av alle sammen og de jeg hater aller mest er de som kjører hest på bilveien det heter BILvei pga det er BILER som skal kjøre der jævla åndsamøber!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Appappappappapp. Den diskusjonen tar vi her. Kroppen min irriterer meg til stadighet. Kjenner bronkitten min er på tur igjen, samtidig som jeg tydeligvis har glemt hvordan man ligger. Har vondt i minimum et kroppsledd hver dag fordi jeg ligger forkjært om natta. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 NO-0024 Oslo 2011-08-25 21:41 Pakken har vært i Oslo i flere dager nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Bare å glede seg til å leke med rtorrent, hva? Skal snart skrive et par auto-DL&move-scripts, interessert? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har fått routeren, TVen som mangler! Kanskje. Den fungerer helt fint stock, så får se hvor mye triksing det blir. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Åh, TV ja. Knis. --- Jada, men du må flytte ferdige fra "ferdig" til hvoren du skal ha de manuelt. pes! Og smått irriterende. openWRT det ble? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 At jeg ikke forstår hvordan mine to naboer, den ene fra Ghana og den andre fra Taiwan, kan snakke samme språk Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Facebook bilder med helt tilfeldig sitat som "desription", som oftest av jenter. F.eks ett helt vanlig bilde noen har tatt av se selv, og descriptionen er "If love isn't a game, then why are there so many players?" Også er det alltid på engelsk, med mange skrivefeil (er venn med mange 15-16 åringer på face ). En annen ting som irriterer meg er bildekommentarer som: "så fin du var på dette bildet, vennen" "Takk.. Men nei, jeg er jo stygg. Duu er fiiin <3<3" "Nei, duu er<3<3<3" Men sitatene irriterer meg helt klart mest. eller: "æææææææsj, sleeett.." Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Å stå med barberhøvelen i 10 minutter for så å sette seg ned på bussen og oppdage en liten tust på halsen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå