""" Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg blir selv overrasket over at folk over 12-13 år bruker de. Flaut opplegg! Endret 27. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 At jeg ikke fikk sove før kl. 5 i natt. Endel vind var mye av grunnen, men også flaggstanga til den nye naboen Er det virkelig så vanskelig å stramme den? Har bedt han to ganger allerede. Begynner å bli mektig lei den lyden om natta. Og det blir for varmt med vinduet igjen. *trøtt idag* Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 At denne tøsa nyter "High-class" livet: 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ikke mer spotify premium. y u use okayface as sadface Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ikke mer spotify premium. y u use okayface as sadface Fordi det er det den skal brukes til? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) 1. Ikke mer spotify premium. okayface.jpg 2. Kan jeg få mer spotify premium? | NO! | okayface.jpg Ser du forskjellen? Endret 27. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det kan brukes på begge måter. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har ikke sett det før nå. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja, det har jeg. Irrelevat om andre bruker ett bilde til noe annet enn det egentlig var lagd for. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hahah! Faen så vansklig. Hvem i helvete bryr seg om noe sånt? 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja, det har jeg. Irrelevat om andre bruker ett bilde til noe annet enn det egentlig var lagd for. Det blir ofte brukt på den måten der. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 De tar feil. Den egentlige måten er slik jeg sier det er. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det kan jo brukes begge måter! Skulle tro at de som lagde det bruker det riktig Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja, det har jeg. Irrelevat om andre bruker ett bilde til noe annet enn det egentlig var lagd for. Det blir ofte brukt på den måten der. 6 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Akkurat hvem som lagde den kan du ikke vite. Den kan ha kommet fra alle slags steder. Den kan først ha blitt lagd on reddit, 4chan eller ett forum. Både 4chan og Reddit er kjapp til å ta credit for ett meme, bare fordi de aldri har sett det før utenfor nevnt nettside. Med andre ord, nei. Reddit bruker den ikke riktig. EDIT: På tide å påpeke at jeg bare bullshitter? Jeg var seriøs når det gjelder hvor den kom fra da. Om den brukes riktig eller ikke blir definert når flertallet bruket den på en viss måte. Endret 27. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette! http://www.youtube.com/user/michaelgmagers :!: :!: :!: Det er den nye Justin Bieber du ler til der. Bare vent... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen ganger kan vi ikke se hva som er rett foran oss, fordi vi fortsetter å se på hva som er bak oss...Snu deg rundt, se foran deg. Se FRAMTIDEN, ikke FORTIDEN!♥ Det er bedre å bli såret av sannheten, enn lykkelig over løgnen. Sanne ord er alltid vakre, men vakre ord er ikke alltid sanne. Det er ti bokstaver i KJÆRLIGHET. Åtte av dem er ÆRLIGHET Glem aldri hvor mye lys du sprer. Hvor mye omsorg og støtte du gir. Hvor mange smil du henter fram og hvor mange hjerter du varmer. Ved å være akkurat som du er..! ♥ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hørt om reddit? Den siden som kopierer andre fjes og meme-r og tar credit for det og spyr ut tegneserier uten mening med denne idiotiske overbrukingen av fjes? Ødelegger mye av hva de var originalt tenkt som ved at de dukker opp HELE tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå