Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Noen som kan forklare meg hva dette er?... dukker opp på forumet hele tiden nå og irriterer meg faktisk GRENSELØST Slett cookies i nettleseren din. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 span.tooltiptrolol { position: relative; cursor: help; text-decoration: none;} span.tooltiptrolol span { display: none; position: absolute; top: 15px; left: 10px; padding: 5px; z-index: 100; background: #000; color: #fff; border-radius: 5px 5px; -moz-border-radius: 5px; -webkit-border-radius: 5px; box-shadow: 2px 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -webkit-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -moz-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); text-align: center; line-width: 1000px; text-indent: 0; font: normal bold 10px/13px Tahoma,sans-serif; white-space: nowrap;} span:hover.tooltiptrolol { font-size: 99%; } span:hover.tooltiptrolol span { display: block; }yes"> Noen som kan forklare meg hva dette er?... dukker opp på forumet hele tiden nå og irriterer meg faktisk GRENSELØST Eg gjettar på at du bruker Chrome nettleser med en sånn trollface-addon installert? Deaktiver den. Den liker ikke en av diskusjon-no-smileyene. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jazzmetal var aldri et cue her, og opeth er strengt tatt ikke det heller. Jazzelementer != jazzmetal. Shining er, om noen. Det at du er fan har jeg ingen problemer med, men at du stikker frem hodet i en helt tilfeldig sammenheng på bakgrunn av at du er fan er smått irriterende. Breaks the flow, yo. Vel... Ja. Følte bare at det var litt unødvendig å gå full Rambo på meg, selv om du har et poeng. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Overdrev for å prøve å holde posten til topic \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 At dte er sol og varmt ute når man må jobbe irriterer meg. Svetten siler ned i øya mine mens jeg står og maler og har maling på hendene. Helt jævlig. Svir som faen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 OhGoood ! irriterer meg når mama ikke vil bestille ting fra internett for meg, selv om jeg gir henne det deet kostet ret etterpå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 OhGoood ! irriterer meg når mama ikke vil bestille ting fra internett for meg, selv om jeg gir henne det deet kostet ret etterpå. Bli 18. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg kan ikke vente så til neste gang jeg kjøper noe da .. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Eller skaff deg DNB Intro. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 At tidenes heiteste jente på studiet mitt er lesbisk. En ekte mann (som f.eks meg) hadde greid å omvende henne 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hahahahaha.... right. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 At posten nå har brukt 3 dager på og frakte en pakke på en distanse som tar ca 2 timer og kjøre med bil. Kan jo gå den avstanden raskere en 3 jævla dager. Hva slags transport er det dem bruker Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Posten bruker duer, og ev. flere av de, dersom det er til én husstand så langt i skogen at ingen gidder å dra dit. Bare spør Lemon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Skogslik bor der ingen kunne tro at nokon kunne bu. Pluss, posten tør ikke å komme å levere pakker til deg. Du ser så skummel ut. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fluer. De setter seg på deg, du rører på deg, de flyr, de setter seg på deg, du rører på deg, de flyr, de setter seg på deg, du rører på deg, de flyr, de setter seg på deg, du rører på deg, de flyr, de setter seg på deg, osv. De tar ikke et hint, de ber om døden, og jeg har oppfylt ønskene til samtlige av dem. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 "Kopier denne om du er et englebarn, står den urørt i 1 minutt er den gyldig! og du er årest ENGEL! ♥" Er lei av sånne statuser. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Og det blir ikke verre enn at disse statusene som populært oppstår blandt oppmerksomhetssøkende 13-åringer dukker opp hos jevnaldrende personer som burde vite langt bedre! Tenker da 16+ 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ikke mer spotify premium. Endret 26. august 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette! http://www.youtube.com/user/michaelgmagers :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Og det blir ikke verre enn at disse statusene som populært oppstår blandt oppmerksomhetssøkende 13-åringer dukker opp hos jevnaldrende personer som burde vite langt bedre! Tenker da 16+ Jeg har tanter på snart 50 som bruker slike, og du blir overrasket at noen som er 16+ bruker dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå