Neppe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Lærere som tror de er morsomme. De sitter nok på et eget forum i en slik tråd å skriver "Elever med dårlig humor" 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 At tidenes heiteste jente på studiet mitt er lesbisk. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 At tidenes heiteste jente på studiet mitt er lesbisk. Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Litt sånn som ukjente svartmetallband? Ja, eller jazz. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Når jeg får smuss mellom kontaktlinsene og øyet. Det kjennes ut som noen som drysser sand i det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har allerede briller. Men etter at jeg har tatt på meg linsene så er det overlegent i forhold til briller! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Briller > linser. Uten briller, kan man ikke gjøre følgende: Endret 26. august 2011 av Slimda 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Det mest fantastiske med briller Endret 26. august 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dessuten, med briller kan man også se over kanten på dem (altså motsatt bevegelse av illustrert). 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fatter ikke hvorfor jeg hat kontakt med henne. Hun må jo være en av de aller mest selvsentrerte jentene jeg noen gang har møtt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Litt sånn som ukjente svartmetallband? Ja, eller jazz. Eller metalljazz. Som Shining. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Litt sånn som ukjente svartmetallband? Ja, eller jazz. Eller metalljazz. Som Shining. Eller Opeth! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Akkurat, det er kanskje den stusseligste posten på lenge. Som i grunn irriterer meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Litt sånn som ukjente svartmetallband? Ja, eller jazz. Eller metalljazz. Som Shining. Eller Opeth! Nam! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Akkurat, det er kanskje den stusseligste posten på lenge. Som i grunn irriterer meg. Snakker du til meg? Nam! Nam ja! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, deg. Opeth er verken urytmisk, støy, jazz eller black metal. En slik post som ikke treffer temaet bare for å fremme fanboyism, det er irriterende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, deg. Opeth er verken urytmisk, støy, jazz eller black metal. En slik post som ikke treffer temaet bare for å fremme fanboyism, det er irriterende. Nå må du slutte å være så kynisk! Jeg hørte jazzmetall, og begynte momentant å tenke på Opeth, som forresten er et band stappet med jazz-elementer. Jeg er opplagt en fan, ja. Men hva i all verden er så kvalmende med det? Jeg prøver ikke å spre et budskap. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 span.tooltiptrolol { position: relative; cursor: help; text-decoration: none;} span.tooltiptrolol span { display: none; position: absolute; top: 15px; left: 10px; padding: 5px; z-index: 100; background: #000; color: #fff; border-radius: 5px 5px; -moz-border-radius: 5px; -webkit-border-radius: 5px; box-shadow: 2px 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -webkit-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -moz-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); text-align: center; line-width: 1000px; text-indent: 0; font: normal bold 10px/13px Tahoma,sans-serif; white-space: nowrap;} span:hover.tooltiptrolol { font-size: 99%; } span:hover.tooltiptrolol span { display: block; }yes"> Noen som kan forklare meg hva dette er?... dukker opp på forumet hele tiden nå og irriterer meg faktisk GRENSELØST Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jazzmetal var aldri et cue her, og opeth er strengt tatt ikke det heller. Jazzelementer != jazzmetal. Shining er, om noen. Det at du er fan har jeg ingen problemer med, men at du stikker frem hodet i en helt tilfeldig sammenheng på bakgrunn av at du er fan er smått irriterende. Breaks the flow, yo. Topic igjen! Irriterer meg at Perl ikke har akkurat den funksjonen jeg trenger innebygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå