Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, deg. Opeth er verken urytmisk, støy, jazz eller black metal. En slik post som ikke treffer temaet bare for å fremme fanboyism, det er irriterende. :)

 

Nå må du slutte å være så kynisk! Jeg hørte jazzmetall, og begynte momentant å tenke på Opeth, som forresten er et band stappet med jazz-elementer.

 

Jeg er opplagt en fan, ja. Men hva i all verden er så kvalmende med det? Jeg prøver ikke å spre et budskap.

Lenke til kommentar

span.tooltiptrolol { position: relative; cursor: help; text-decoration: none;} span.tooltiptrolol span { display: none; position: absolute; top: 15px; left: 10px; padding: 5px; z-index: 100; background: #000; color: #fff; border-radius: 5px 5px; -moz-border-radius: 5px; -webkit-border-radius: 5px; box-shadow: 2px 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -webkit-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); -moz-box-shadow: 2px 2px rgba(0, 0, 0, 0.1); text-align: center; line-width: 1000px; text-indent: 0; font: normal bold 10px/13px Tahoma,sans-serif; white-space: nowrap;} span:hover.tooltiptrolol { font-size: 99%; } span:hover.tooltiptrolol span { display: block; }yes">

 

Noen som kan forklare meg hva dette er?... dukker opp på forumet hele tiden nå og irriterer meg faktisk GRENSELØST

Lenke til kommentar

Jazzmetal var aldri et cue her, og opeth er strengt tatt ikke det heller. Jazzelementer != jazzmetal. Shining er, om noen.

 

Det at du er fan har jeg ingen problemer med, men at du stikker frem hodet i en helt tilfeldig sammenheng på bakgrunn av at du er fan er smått irriterende. Breaks the flow, yo.

 

Topic igjen! Irriterer meg at Perl ikke har akkurat den funksjonen jeg trenger innebygd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...