Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han hælvettes tilbakeståanes idioten i den hvite pickupen som lagde kø mellom fauske og bodø idag, han var fremst i køen og mellom meg og han var det 2-3bobiler, 2 motorsykler, en likbil og en personbil så var ikke akkurat som at jeg bare kunne ta en liten rettstrekke og kjøre forbi heller.

50-60 i 80/70/60 sone samt. han brukte 5-10 sec fra det var rødt til det ble grøndt i alle lyskryssene.

Kom ikke forbi før hunstad heller og da når jeg kjørte forbi og la meg på 65 på speedometeret ble han i ertestørrelse i speilet iløpet av sekunder men var dog en ganske blandet glede da jeg hadde sittet å bantes for meg selv i tre kvarter og jeg praktisk talt var fremme når jeg kom meg forbi.

Lenke til kommentar

Det er kjipt med slike turer ja. Hadde en lang kjøretur i helga og da var det periodevis sinnsykt med bobiler og faenskap. Selvfølgelig kommer det ikke biler i mot i svinger, men på de lange, fine strekningene kommer det køer av biler i motsatt retning...

Men så føles det så godt når man endelig kan dra forbi trailere, bobiler og andre idioter.

Lenke til kommentar

Kroppen min irriterer meg akkurat nå. Stive ben, stive underarmer, vondt i håndleddet, vondt i hodet og begynner å bli forkjøla. Tar noe Paracet og legger meg, tror jeg.

Hvor stive, og på hvilken måte?

Typ "ikke tøyd ut etter trening"-stive. Gikk rundt og bar på tunge ting både torsdag og fredag. Begynner å bli bedre nå.

Lenke til kommentar

Hater det forbanna veivesenet som ikke setter opp skilt når veien er sperret og den forbanna sola som sto rett i øynene mine og blendet meg i noen sekunder. Resultatet ble en litt most veisperring og litt slitt maling på bilpanseret. Heldigvis var veisperringen bare noen løse planker. Det kunne ha blitt stygt ellers.

Lenke til kommentar

At ikke en jævla butikk har Macbook Air 64gb igjen!

Var også en ufattelig looney av en ansatt jeg snakket med på elkjøp.

"Hei, kan jeg hjelpe med noe?"

"Ja, har dere en 11" 64gb MacBook Air på lager?"

"Nei desverre, men hvorfor vil du har Mac, det suger jo?"

"Ehhmrmm... nei jeg har funnet ut at det fungerer best for meg"

"Mac er jo kjempedyrt, ingen betaler så mye for en dårlig pc, den har ikke CD-rom engang?!?!?!!"

"Kan ikke huske sist gang jeg brukte CD-ROM, og jeg har de fleste produkter fra Apple så jeg holder meg til det merket jeg"

"Hrrhmff... javell, alle PCer er mye bedre, har en fin liten Samsung til deg?"

Vel, jeg gikk.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...