Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil takke han når du blir eldre og utdannet.

Har klart meg uten hans innblanding i et år. Nå begynner han plutselig med dette siden jeg har vært oppe til to/tre pga ferie.

Jeg legger meg ikke noe tidligere fordi han tar nettet, ender bare med at jeg sitter å sender meldinger mens jeg ser på en serie/film eller spiller.

 

Når jeg får en skikkelig android mobil igjen, så kommer jeg til å sitte på skype/msn/facebook over mobilnettet som jeg alltid har gjort.

 

EDIT: Mulig han har satt tiden til halv elleve i stedet for ti. Det var klokka ti sist gang.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Vær litt oppegående og ta initiativet selv, ikke vent på at noen skal ta kontakt med deg.

For å supplere: For guds skyld, snakk. "Ta kontakt" inneberer snakking. Å berre creepe seg inntil ei gruppe med folk og overhøyre dei medan du står pinleg nært dei utan å snakke er det verste ein kan gjere. Viser at du er maks desperat. Hadde eitt par sånne på ungdomsskulen sjølv. Det er liksom litt creepy å stalke folk utan å prate pga einsemd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg har måtte brukt 4100 kroner på skolebøker. Jippie. Savner videregående med gratis skolebøker. :\

 

Bortskjemte drittunge. Brukte mer på bøker på VGS enn høgskole, jeg.

Ja, for det er jo helt naturlig å bli irritert over dette. Måtte således kjøpe bøker på VG1 selv.

Lenke til kommentar

Ja, for det er jo helt naturlig å bli irritert over dette. Måtte således kjøpe bøker på VG1 selv.

 

Hvorfor i helsikke er man en bortskjemt drittunge av den grunn?

 

Til begge to:

 

Jeg er en bitter gammal mann, ikke hør på meg :)

 

Edit: Og bitre gamle menn har lov til å irritere seg over at dagens ungdom får gratis skolebøker mens jeg selv måtte kjøpe mine.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Apropo bøker. Jeg brukte 4200,- på bøker i år. Synes ikke det er noe big deal egentlig (godt brukt vettu :p). Men ut av forelesing her om dagen avhørte jeg de som gikk forran meg, at han nektet å kjøpe seg bøker før lånet kom, siden han ikke gadd å bruke sine egne penger på bøker.

 

Det bør merkes at dette er folk som går økonomi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apropo bøker. Jeg brukte 4200,- på bøker i år. Synes ikke det er noe big deal egentlig (godt brukt vettu :p). Men ut av forelesing her om dagen avhørte jeg de som gikk forran meg, at han nektet å kjøpe seg bøker før lånet kom, siden han ikke gadd å bruke sine egne penger på bøker.

 

Det bør merkes at dette er folk som går økonomi.

Vel, nå har jeg generelt ikke så god råd så det jeg var litt trist da jeg trykket inn koden og så 4100,- på displayet. Selvsagt er det nødvendig, og jeg får gjerne solgt dem til neste år.

 

Heh, hørtes ut som noen skarpe hoder det der. ;)

Lenke til kommentar

Å gå/sitte alene i alle friminutt på ungdomsskolen. Blir faen meg ignorert hele tiden. Ingen liker meg. Er så forbanna lei at jeg vet ikke hvor dette skal ende :(

 

Du må nesten bare tar initiativet sjøl, finn noen du har til felles med for å starte en samtale, resten går helt fra seg sjøl. Det komme jo litt an på hva slags folk det er der, variere jo litt fra skole til skole, vis det er noe hobbygangstere kan du jo like godt holde deg unna, får hodepine av å høre på slike folks samtaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...