Takkformeg Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Årets deiligste? For noe bull. Hun er jo ekkel. Så minst ti deiligere jenter på byen i helga. Hun har noen frekke lepper, men thats it... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Leppene hennes ser ut som hun har fått seg ei stekepanne midt i ansiktet. Hun er en helt typisk hollywood-sexy jente. I fail to see the big deal. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Faen så kresne dere blir der dere sitter bak pcskjermene deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er strengt tatt snakk om årets deiligste også da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 For å være ærlig så er det ironisk nok turnoff når jenter viser seg frem slik som det. Enten får de være hard to get, eller så får de være søte og sjenerte. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hun var jævlig kjedelig. Ser førtiåtte slike töser hver eneste gang jeg beveger meg utenfor døra. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 For å være ærlig så er det ironisk nok turnoff når jenter viser seg frem slik som det. Enten får de være hard to get, eller så får de være søte og sjenerte. Sånn. Alle jenter som spiller hard to get overdriver det så lenge at det blir kjedelig. Søte og sjenerte liker jeg godt. De er så.. Søte.. =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hun var jævlig kjedelig. Ser førtiåtte slike töser hver eneste gang jeg beveger meg utenfor døra. Lurer litt på hvor du bor? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Problemet er at hvis du tar vekk sminken på disse Hollywood-tøsene så er de brått ikke så fine lenger. Tre timer med profesjonell sminkedame, så kan alle damer bli så fine i trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er dette morsomt? Svar: Nei. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skrikandes 14tis jenter på konsert Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dytt dem inn i pitten så de blir trampet ihjel. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Klokken 22:00 hver ENESTE kveld blir nettet mitt blokkert. Fyfaen jeg elsker min far Argument: Du går på skole, du må sove. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du vil takke han når du blir eldre og utdannet. 2 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dytt dem inn i pitten så de blir trampet ihjel. Haha, ja det skal jeg huske på til nesten gang Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du vil takke han når du blir eldre og utdannet. Haha. "You'll understand when you grow up" etc etc. Klart det. Kutte kontakta sonen har med omverda, AKA venane sine, når det er mest aktivitet på nettet. Tidlegare på dag er ein ute, seinare er alle inne og surfar feisbukk. Eventuelt ute og blir shitfaced, men det er aldri koselige folk i Knut sin alder som gjer slikt uansett. "Nei, vi kunne ikke chatte i går, får ikke lov av pappa å vere oppe lenger enn 22.00" Jadda, utstøytt og baksnakka 4 ever lizzm. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke? Den dukker opp på "Dette diskuteres nå" hele tiden, og tar opp verdifull plass til faktisk intressante tråder. Personlig synes jeg at OT-baren, og spesielt Lekeplassen burde bli eksludert fra den listen. Folk kan bruke Mine Innlegg til det istedenfor. Det at du er en trangsynt og sur motherfucker som hater morro betyr ikke at vi andre ikke skal få lov til å få opp morroe tråder i Dette diskuteres nå!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Harrharr, skikkelig trangsynt jeg ja. Argument:Du går på skole, du må sove. Det der er på trynet teit. Endret 22. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dytt dem inn i pitten så de blir trampet ihjel. Haha, ja det skal jeg huske på til nesten gang Jeg leste "dytt dem på pikken" først og tenkte "Det var da voldsomt". 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) At jeg har måtte brukt 4100 kroner på skolebøker. Jippie. Savner videregående med gratis skolebøker. :\ Endret 22. august 2011 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå