Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg er alle som har problemer med en tjeneste og sier "det funker ikke" uten å forklare noe mer og forventer at jeg vet hva som er feil på det grunnlaget. Og når jeg begynner å spørre de ut om hva som var forløpet til problemet og om de får noen feilmeldinger, for å finne ut av hva som er feil kommer de bare med "vet ikke, det funket før". :shrug:

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Kjipe naboer irriterer meg.

Jeg og en kompis leier leilighet av en tredje kompis som nå har fått beskjed om at leiligheten muligens tvangsselges pga støy.

Men ingen har ringt på hos oss å bedt oss skru ned musikken...

 

naboen min over gata "deler" musikken sin med ca 60 naboer. og etter min mening spiller bare dritt. han spiller såpass at du kan bruke shazam med vinduer lukket i leiligheten min. de kan ikke forvente at jeg skal banke på å spørre om de ikke kan spille musikken sin lavere? de burde vite bedre enn å spille så jævla høyt i et urbant område.

Lenke til kommentar

Her er det snakk om naboene i bygget som trenger å gå ett skritt ut av sin egen dør for å nå ringeklokken vår.

Blir for tullete å skulle komme å kaste oss ut i stede for å bare si i fra at vi må dempe musikken.

Det er jo en vinn vinn situasjon for oss begge.

Å nei, vi spiller ikke like høyt som personen du sliter med.

Lenke til kommentar

merkelig om dere ikke har fått noen meldinger på at dere spiller litt for høyt for naboen da, til nød kunne de dunka i veggen i det minste. men den holdningen du viste i posten jeg svarte på er sånt man forventer av foreldere sine. ikke av naboer du sannsynlig vis ikke har presentert deg for.

Lenke til kommentar

Hvis gud skapte mennesket med forhud, hvorfor må de fjerne den? Scumbag god.

 

Sånn seriøst, å bli omskjært uten å kunne ta avgjørelsen selv er et grovt brudd på et individs rettigheter over sin egen kropp.

Det tar en bort fra sitt naturlige utgangspunkt.

Praksisen burde bli ulovlig og straffbar.

Det burde gå under grov kjønnslemlestelse.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...