Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All dekninga om utøya...

 

 

 

Profilbildet ditt provoserer meg så til de grader at eg ikke har ord. Du gjør meg kvalm.

Han har ikke et profilbilde?

 

 

Han hadde bilde av Breivik som profilbilde.

 

Som mange har sagt før meg, så hadde han breivik som profilbilde. Jeg kommer ikke på en eneste logisk grunn til å ha han som profilbilde.

Lenke til kommentar

VG.

De har en artikkel om at SV-Kristin skal ta et oppgjør med alle de "usakelige" (det vil si høyrevridde) kommentarer i VG sine artikkeler. Dette i tillegg til at VG tvinger folk til å bruke Facebook-brukeren til å kommentere, slik at en bruker fullt navn.

Joda, ikke overraskende kommer det mange fornuftige, men "feil" meninger som svar på dette for at SV-Kristin skal lese og kanskje til og med svare på meget kritiske (ikke offensive eller nedlatende på noe vis) røster.

Hva blir utfallet? Hun kommenterer et eller annet om Siv og bruker en stråmann for å ytre poenget sitt og det er alt hun sier, og ignorerer alle kommentarer.

 

Resultatet er nå at muligheten for å kommentere er fjernet og alle kommentarene er fjernet av VG.

 

Og sauene kommer til å høste gress imorgen og for å komme seg igjennom dagen mens hva som skjer rundt er ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Faen ta alt som tvinges inn i et barns sinn.

Faen ta indoktrinering.

Faen ta barndåp.

Faen ta omskjæring ved fødsel, eller uten barns samtykke.

Faen ta religiøs omskjæring.

Faen ta at samfunnet sier alt er farlig.

Faen ta moteindustrien som den er i dag.

Faen ta sosialisme, statlig monopol og anti-konkurranse.

 

Faen ta alt i verden som ikke kommer fra fornuften til det tenkende og skapende menneskesinn.

Enig i det meste. Bortsett fra anti-konkurranse delen. Hvorfor skal det være så mye bedre med konkurranse?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre at noe slikt skjer. Man har faktisk ikke makt over alt her i verden. Vi er ikke gud. Slike tragedier skjer med gjevne mellomrom. Det er faen meg jævlig men det vil alltid være sykinger blant oss.

 

 

Blir så fuckings irritert over masete mannfolk!

Lenke til kommentar

Fatter'n har endelig fått med seg at jeg har kjøpt RC fly, så han klikket i vinkel og var ekstremt hjelpsom. Han skulle hjelpe meg med alt fra å finne rett batterier til å dra hjem og se om han fant en ladder jeg kan bruke. Det han ikke forsto er hvorfor jeg aldri sa til han at jeg har flyet i første omgang. Fyren er selve definisjonen på irriterende. Sist gang jeg snakket med ham forsto han endelig at jeg driter i ham og alle meningene hans, og han dro svært skuffet hjem igjen. Trodde jeg endelig var kvitt jævelen, men det varte jo lenge. Er det rart jeg flytter så snart jeg finner et sted å bo? Jo lengre unna, jo bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...