cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Selvfølgelig skal han huskes. Hvis vi bare overser han så vil vi ikke kunne gjøre så noe sånt aldri skjer igjen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 La oss slutte å ta opp dette hele tiden og heller gå i oss selv for å sørge. Hvor lenge har du tenkt å sørge? People died, move on. Happens every day. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 All dekninga om utøya... Profilbildet ditt provoserer meg så til de grader at eg ikke har ord. Du gjør meg kvalm. Han har ikke et profilbilde? Han hadde bilde av Breivik som profilbilde. Som mange har sagt før meg, så hadde han breivik som profilbilde. Jeg kommer ikke på en eneste logisk grunn til å ha han som profilbilde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 La oss slutte å ta opp dette hele tiden og heller gå i oss selv for å sørge. Hvor lenge har du tenkt å sørge? People died, move on. Happens every day. Jepp. De som sørger helt til nå er enten pårørende, eller folk som bare later som for å virke som bedre mennesker. 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 La oss slutte å ta opp dette hele tiden og heller gå i oss selv for å sørge. Hvor lenge har du tenkt å sørge? People died, move on. Happens every day. Jeg er ferdig for lengst, var ment til de som skriver på "vg's, si din siste avskjed til ofrene" og lignende, det spammer i tillegg facebook. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Selvfølgelig skal han huskes. Hvis vi bare overser han så vil vi ikke kunne gjøre så noe sånt aldri skjer igjen. Vi må huske tragedien og glemme fyren. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det eneste vi MÅ gjøre er å: etterforske saken, straffe den skyldige, trøste de pårørende og forsøke å hindre at noe slikt skjer igjen. Så får hver enkelt velge hvor lenge de vil sørge eller om de vil huske Breivik eller ikke. Ingen skal "tvinges" til å glemme han. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Selvfølgelig skal han huskes. Hvis vi bare overser han så vil vi ikke kunne gjøre så noe sånt aldri skjer igjen. Vi må huske tragedien og glemme fyren. Du tror ikke egentlig selv at det er mulig? 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 VG. De har en artikkel om at SV-Kristin skal ta et oppgjør med alle de "usakelige" (det vil si høyrevridde) kommentarer i VG sine artikkeler. Dette i tillegg til at VG tvinger folk til å bruke Facebook-brukeren til å kommentere, slik at en bruker fullt navn. Joda, ikke overraskende kommer det mange fornuftige, men "feil" meninger som svar på dette for at SV-Kristin skal lese og kanskje til og med svare på meget kritiske (ikke offensive eller nedlatende på noe vis) røster. Hva blir utfallet? Hun kommenterer et eller annet om Siv og bruker en stråmann for å ytre poenget sitt og det er alt hun sier, og ignorerer alle kommentarer. Resultatet er nå at muligheten for å kommentere er fjernet og alle kommentarene er fjernet av VG. Og sauene kommer til å høste gress imorgen og for å komme seg igjennom dagen mens hva som skjer rundt er ikke så viktig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Står på timelista at jeg ikke skal jobbe i mårra, men har en rar følelse om at jeg skal på jobb alikavell Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Selvfølgelig skal han huskes. Hvis vi bare overser han så vil vi ikke kunne gjøre så noe sånt aldri skjer igjen. Vi må huske tragedien og glemme fyren. Du tror ikke egentlig selv at det er mulig? Spørs hvem og når du spør. Om ti, femten år er det nok ikke så mange som husker han lengre bortsett fra pårørende. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ja, akkurat som at iiiingen husker Klebold. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Faen ta alt som tvinges inn i et barns sinn. Faen ta indoktrinering. Faen ta barndåp. Faen ta omskjæring ved fødsel, eller uten barns samtykke. Faen ta religiøs omskjæring. Faen ta at samfunnet sier alt er farlig. Faen ta moteindustrien som den er i dag. Faen ta sosialisme, statlig monopol og anti-konkurranse. Faen ta alt i verden som ikke kommer fra fornuften til det tenkende og skapende menneskesinn. Enig i det meste. Bortsett fra anti-konkurranse delen. Hvorfor skal det være så mye bedre med konkurranse? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Støvsugde gulvet her i går, men klarte visst å bomme på et stykke knust glass som jeg fikk inn i foten. Tok det ut, men blør som fy her. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Typisk at det er perfekt dag ute mens jeg er ute av form på beste tidspunkt og får ikke utnytta dagen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har spist frokost og full pakke men jeg er sulten for det :s Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre at noe slikt skjer. Man har faktisk ikke makt over alt her i verden. Vi er ikke gud. Slike tragedier skjer med gjevne mellomrom. Det er faen meg jævlig men det vil alltid være sykinger blant oss. Blir så fuckings irritert over masete mannfolk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fatter'n har endelig fått med seg at jeg har kjøpt RC fly, så han klikket i vinkel og var ekstremt hjelpsom. Han skulle hjelpe meg med alt fra å finne rett batterier til å dra hjem og se om han fant en ladder jeg kan bruke. Det han ikke forsto er hvorfor jeg aldri sa til han at jeg har flyet i første omgang. Fyren er selve definisjonen på irriterende. Sist gang jeg snakket med ham forsto han endelig at jeg driter i ham og alle meningene hans, og han dro svært skuffet hjem igjen. Trodde jeg endelig var kvitt jævelen, men det varte jo lenge. Er det rart jeg flytter så snart jeg finner et sted å bo? Jo lengre unna, jo bedre... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det irriterer meg at a) jeg har kilde med DTS HD. b) jeg har lydkort som skal kunne sende dette til reciver Via HDMI. c) Jeg har reciver som støtter formatet. d) At det likevel ikke virker Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enig i det meste. Bortsett fra anti-konkurranse delen. Hvorfor skal det være så mye bedre med konkurranse? Med konkurranse har man motivasjon for å bli bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå