Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så mange rare musikk-sjangerer nå at man blir helt svett! Det er umulig å holde styr på alle. Og hvis du skulle komme i skade for å si noe feil som f.eks "Kul black metal låt" så kommer de med "HVA FAEN!?! NEI VI SPILLER BLOOD-GRAVEYARD DEATH VAMPIRE METAL, SKJØNTE DU IKKE DET?!!" og du får et lengre innlegg om hvordan denne musikksjangren skiller seg ut fra andre (noe den selvsagt ikke gjør).

Det samme gjelder electronica. "Kul trancelåt" "HÆÆÆÆ? ER DU DUM ELLER??? DETTE ER JO HIPSTER-DANCE BEAT MUSHROOM RAINBOW" også får du enda en preken...

ALT VAR ENKLERE FØR!

Helt enig med deg når det gjelder sjangre, men nå er det faktisk jævlig stor forskjell når det gjedler Dance og Trance.

• Liker 1
Lenke til kommentar

fjerde ganger på League of Legends random tyske tullinger har ødelagt for meg. De dør en gang, begynner å grine og gidder ikke gjøre en dritt resten av kampen. For så å banne og sverte i chatten.

Hater sånne folk. Prøve HoN for første gang og ble med i en kamp som het "3v3 noobs only" eller noe. Joinet og sa at dette var min første kamp og at jeg bare hadde erfaring fra litt LoL. De sa ok og at det gikk helt fint. To minutter inn i kampen fikk jeg høre OMG WHY U GOING MIDDLE FFS U SUCK <navn på hero> og så leavet alle.

Lenke til kommentar

Ta det hvordan du vil, men jeg har aldri opplevd at det har kræsja.

Kan vel være det at jeg ripet opp DVDen så jeg bruker crack. :tease:

Regner med det er cracken sin feil.

Har ikke fått gjort noe særlig denne uken, og i dag har vi almennfag og i morgen skal jeg i begravelse, så ligger enda en uke bak :/

Du ligger da ikke så langt bak? Vi har da ikke drevet med så veldig mye nytt de ukene du var vekke.

Snakker her mens du sitter på andre siden av klasserommet. :ph34r:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Iritere meg over at jeg har kjøpt cod black ops, så lånte søsteren bilen min. Mistet nøklene, og jeg fant de i morgest, men er på jobb nå! Det har nå godt to dager, å jeg har enda ikke prøvd d !!!!!!!!!!

Endret av Vuzer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...