Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke har peiling på data så opplever man i de fleste tilfelle ikke noe negativt med Windoze. De som bruker OSX pga. programvare eller preferanser har jeg ikke noe imot, men jeg synes det blir sært når folk tror at OSX er så mye bedre enn alt annet. Det er det ikke.

 

De fleste bruker datamaskinen til surfing på nett, da skjønner jeg ikke hvorfor de bruker så mye penger, i tillegg til at de ikke bare skaffer seg en nettfjøl.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min stol knirker også som bare faen. Verste er at jeg skulle kjøpe ny stol men så var det noe kluss i bestillingen (moren min skulle sponse stolen og så glemte hun å faktisk utføre bestillingen...) så nå fikk jeg vite at stolen ikke er på laget før i november elns og så må jeg kjøpe stol et annet sted.

Lenke til kommentar

Bra ting: Fikk en bok basert på Wonder Woman, skrevet av S.D. Perry (en av favorittforfatterne mine) og Britta Dennison. Men irriterende nok er den "Based on the screenplay by Michael Jelenic". Så selv om den er bra kunne jeg i teorien heller ha sett den på kino nå. Batman, Superman og Green Lantern fikk de til, men hvorfor i helvete klarer de ikke å få Wonder Woman på skjermen? Filmen har vært kansellert flere ganger, og selv tv-serien ble kansellert etter piloten. Men Marvel fortsetter å spy ut de samme filmene om og om igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...