Kaymeerah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hvis man ikke har peiling på data så opplever man i de fleste tilfelle ikke noe negativt med Windoze. De som bruker OSX pga. programvare eller preferanser har jeg ikke noe imot, men jeg synes det blir sært når folk tror at OSX er så mye bedre enn alt annet. Det er det ikke. De fleste bruker datamaskinen til surfing på nett, da skjønner jeg ikke hvorfor de bruker så mye penger, i tillegg til at de ikke bare skaffer seg en nettfjøl. Endret 18. august 2011 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Folk som liker Apple fordi "alle har det". Endret 18. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
muslimen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Når du er ferdig med en laaaaaaaaaang arbeidsdag eller skoledag,så legger du deg langflat i sofaen,og da du akkurat sovner,så ringer telefonen... (Ble noen komma her!) 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Time road rule rekorden på 1st street på burnout paradise (online) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flatpakker som ikke vil flatpakkes igjen. >< 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Har glemt både e-post, Skypenavn, og passord til Skype. Kommer så på e-posten som jeg tror er riktig, og går på hotmail.com. Husker da ikke passordet til den antatte adressen, så tar "glemt passord" der også. Får så det hemmelige sikkerhetsspørsmålet. Hintet er da "Samme som alltid".. Endret 18. august 2011 av Vertical^ 15 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Den svir. On the other hand.. Det irriterer noe grenseløst at den udugelige sommervikaren som jeg trodde skulle slutte forrige fredag fikk lov å fortsette frem til han skal begynne som lærling en annen plass på bedriften 1. september.. Jeg har slitt med den sinka hele uka... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Datastolen min knirker som ei gammel wester'n-dør.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ok, nye Youtube music blir bare for dumt når det er egen kategori for "religiøs" musikk, men ikke metal... 7 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ok, nye Youtube music blir bare for dumt når det er egen kategori for "religiøs" musikk, men ikke metal... Går ikke black metal under relgiøs? Mye av det handler tross alt om satanisme, og det er jo en religion (tror jeg?) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Satanisme er en annen form for kristendom, basert på samme boken, men de hyller noe helt annet enn kristne. Jeg ville ikke sagt at metal er religiøs musikk da, fordi mye metal ikke handler om satanisme. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Å være våken på denne tiden av døgnet, vel vitende om at jeg skal bruke hele dagen på å reise til og fra psykolog. >< Rekker ikke å komme meg hjem før ølsalget stenger, og rekker ikke å voerse. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Datastolen min knirker som ei gammel wester'n-dør.. Velkommen til klubben! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Min stol knirker også som bare faen. Verste er at jeg skulle kjøpe ny stol men så var det noe kluss i bestillingen (moren min skulle sponse stolen og så glemte hun å faktisk utføre bestillingen...) så nå fikk jeg vite at stolen ikke er på laget før i november elns og så må jeg kjøpe stol et annet sted. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Å bedrive kundesupport på en kunde som har fransk språk på pc-en sin, men ikke skjønner fransk. Mine fransk kunnskaper er svært begrenset til Google Translate. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 "Da velger du andre meny, med fjerde valg i rullgardinen" 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bra ting: Fikk en bok basert på Wonder Woman, skrevet av S.D. Perry (en av favorittforfatterne mine) og Britta Dennison. Men irriterende nok er den "Based on the screenplay by Michael Jelenic". Så selv om den er bra kunne jeg i teorien heller ha sett den på kino nå. Batman, Superman og Green Lantern fikk de til, men hvorfor i helvete klarer de ikke å få Wonder Woman på skjermen? Filmen har vært kansellert flere ganger, og selv tv-serien ble kansellert etter piloten. Men Marvel fortsetter å spy ut de samme filmene om og om igjen... Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Begynne skolen på torsdag..... Hva er vitsen med å ha to dager skole og så ha to dager ferie igjen. DE VIL at vi ikke skal få døynrytmen tilbake igjen de Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er ditt ansvar å beholde døgnrytmen de to døgnene. Ellers enig, idiotisk opplegg. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har alltid våte hender når jeg skal hilse på noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå