Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Irriterer meg at jeg er så utrolig trøtt. I dag er hver dag :) :) . Se gjennom innleggene mine. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nå da pokey er permabannet så er det nok din tur snart, Carl! Slo på TVn og så litt av "Mord og mysterier". Først så vi et hus utenfor og hørte høyt og tydelig at noen hadde det veldig moro på soverommet. Etter noen sekunder skiftet scenen, og vi så to stk ligge utslitt i sengen. Fyren dro vegg teppet og krøp ut av sengen - med undertøyet på? WTF? Jeg har ikke noe interesse av å se nakne menn, men hallo! Hvem i helvete har heftig sex med undertøyet på? Dette skjer så ofte i filmer og tv-serier at om du ser barn i samme film eller serie kan man lure på om samtlige er adopterte... Han hadde sikkert sånn boxer med luke foran. HAHAHAHHAA, er han seriøst permbannet? Hva gjorde han? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det var trist å høre. Jeg lurer veldig på hvorfor? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er også intressert. Synd hvis Pokey ble permabannet. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Var vel rappkjeften hans som var skyld i det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Da burde jeg vært permbanna for lengst Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Pokey, du leser sikkert, for deg: http://www.youtube.com/watch?v=TQdaJ8vrRHs Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Var vel rappkjeften hans som var skyld i det Det stemmer. Btw hyperio den dingsebomsen din laster ikke inn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 helvette, jeg ville se på noe morsomt så jeg søkte etter videoer av politi som får bank på youtube men det kommer bare server errors så jeg får ikke sett noen videoer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 JØDISK KONSPIRASJON!!!!!!!!!1111 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) At Youtube er nede irriterer kraftig. Oppe igjen! Endret 17. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Windows Vista irriterer meg, så mange tilleggsprogrammer som folka fra skolen legger inn slik at jeg er "godt utrustet mot alle farer som finnes på internett!!11", og at Vista generelt suger Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Diskusjon.no har ikke en egen popcorn-smiley. Det er så mye PvP-attacks at det til tider bare er å hente popcornet og knaske ivei.Det irriterer meg. Har du set gifen av michael jackson som spiser popcorn? Den er best! Edit: fant den Irriterer meg over at jeg har skole på mandag. Har ikke gjort noe produktivt i sommern Endret 17. august 2011 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Irriterer meg at jeg enda ikke har funnet et sted å bo + og at skolen starter på mandag og jeg har ikke gjort noe som helst produktivt i sommeren jeg heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det var trist å høre. Jeg lurer veldig på hvorfor? Er nok av åpenbare grunner, men trist likevel. Alltid artig å følge med på "krigene" han er med i.. :!: Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Å fyfaen, er flau av å eie en mac... 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvorfor vil de ha noe så dyrt til Facebook-surfing? Ærlig talt, idioti. De hadde klart seg fint med en nettfjøl. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er jo og til bilderedigering og slikt dem har maccer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå