dysfunctional Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvorfor skal man tilpasse språket sitt bare fordi noen ikke er kunnskapsrike nok til å forstå det? Det var da vitterlig ikke det han mente. 4 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tilbakeholding av informasjon (avanserte uttrykk osv) er jo en hersketeknikk, det er vi vel for gode til på diskusjon.no? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er noe manipulativt å gjøre det IRL, ja. Men dette er OT-baren og det kryr av nerder her. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er så nerd at buksen min tar fyr! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gabrielle - Ring Meg Høres helt horibelt ut. Godt at teknologien gir folk mulighet til å høres helt fullstending anderledes ut når de faktis åpner kjeften. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 *snip* Jo, det jeg sier gir mening. Det er irrelevant om du forstår hva jeg snakker om, dette er en tråd der jeg får skrive hva som irriterer meg. Jeg gir blaffen i om andre forstår alt jeg snakker om eller ikke. Jeg kan bruke samme bildet til hva du sa, siden jeg ikke forstår hvorfor du absolutt skal kommentere slikt fordi du ikke har peiling. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Diskusjon.no har ikke en egen popcorn-smiley. Det er så mye PvP-attacks at det til tider bare er å hente popcornet og knaske ivei. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Diskusjon.no har ikke en egen popcorn-smiley. Det er så mye PvP-attacks at det til tider bare er å hente popcornet og knaske ivei. Det irriterer meg. Endret 17. august 2011 av Diskutant 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 http://i266.photobucket.com/albums/ii269/theogrit/1sm213sharepopcorn.gif Interessant. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Diskusjon.no har ikke en egen popcorn-smiley. Det er så mye PvP-attacks at det til tider bare er å hente popcornet og knaske ivei. Det irriterer meg. Hvordan kan det irritere deg? Det er jo et av høydepunktene her inne. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det irriterer han at det ikke finnes popcorn-smiley, ikke at det blir flamewars. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Slimda is correct. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Slimda is correct. Da beklager jeg for min misforståelse. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 *snip* Jo, det jeg sier gir mening. Det er irrelevant om du forstår hva jeg snakker om, dette er en tråd der jeg får skrive hva som irriterer meg. Jeg gir blaffen i om andre forstår alt jeg snakker om eller ikke. Jeg kan bruke samme bildet til hva du sa, siden jeg ikke forstår hvorfor du absolutt skal kommentere slikt fordi du ikke har peiling. Haha ro deg ned litt, prøvde bare å få litt latter inn i tråden, men det failet visst. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Angst^2 Slitsomt å begynne med økonomiutregninger! Kjenner at det første året som student kommer til å bli knallhardt. Endret 17. august 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Haha ro deg ned litt, prøvde bare å få litt latter inn i tråden, men det failet visst. Sorry, er rimelig gretten i dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sorry, er rimelig gretten i dag. I dag er hver dag :) :) . 4 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Eskadroner 6 irriterer. Forsvarets selekteringsprosess er helt på trynet med sitt første mann til mølla prinsipp. Autoretting på mobilen Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Bestilte en pakke fra Elkjop. Den ligger nå i Drammen og får den sansyneligvis i morra. Faen jeg hater å vente på pakker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå