Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk faceraper en person ved å skrive "OMG JEG ELSKER Å SUGE KUK!". Alle forstår det er fake... Skal man først facerape skal man gjøre en genistrek som virker troverdig. :w00t:

Har jeg deg på facebook? :ph34r:

Noen skrev nesten akkurat det der på min facebook i går

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg fikk den herlig facerapen "om 6 mnd blir vi 3 <3" her i helgen. Satt tilfeldigvis med hennes bedre halvdel og konsumerte whisky og så film, og han bare "Oi." hvorpå han måtte forklare for samtlige kompiser samt sin mor at dette dessverre ikke var sant.

DET er spenstig facerape.

Well anyway. Regn. FØKK regn.

Lenke til kommentar
Når folk faceraper en person ved å skrive "OMG JEG ELSKER Å SUGE KUK!". Alle forstår det er fake... Skal man først facerape skal man gjøre en genistrek som virker troverdig. :w00t:
Har jeg deg på facebook? :ph34r:Noen skrev nesten akkurat det der på min facebook i går

Nei, men alle faceraper er sånn...

Lenke til kommentar

At det er flom her, så infrastrukturen er helt fucka. Og for å være politisk korrekt så er det jo triste greier at nabobygdene er helt ødelagt av flom...

Og siden det har regnet kraftig i to dager og ikke ser ut til å stoppe så blir det ikke mulig å klippe plenen før gresset er dritlangt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...