Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mellom 30 og 50 mm nedbør i Trondheim mellom kl 18 og 24 i kveld? FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Søknader som skal sendes pr post. Hvem som sitter med frimerker, brev og skrivepapir/skriver?? Eneste grunnen til jeg er registrert som kristen er fordi jeg ikke har sendt post til kirken og meldt meg ut. Endret 15. august 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Eneste grunnen til jeg er registrert som kristen er fordi jeg ikke har sendt post til kirken og meldt meg ut. Det er kirken sikkert veldig glad for. De får tross alt penger fra staten for alle som står oppført som medlemmer av kirken Motivasjon nok? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Eneste grunnen til jeg er registrert som kristen er fordi jeg ikke har sendt post til kirken og meldt meg ut. Det er kirken sikkert veldig glad for. De får tross alt penger fra staten for alle som står oppført som medlemmer av kirken Motivasjon nok? Jeg har visst at kirken tjener penger på meg. Og jeg gir beng i det. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hvem faen bryr seg, kirken kommer til å en "datakræsj" og så blir alle i landet kristne igjen om et år eller to uanz. Er ikke vits i å melde seg ut. Endret 15. august 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends. Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends. Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. Samler på sånne jeg Har 5 ubesvarte venneforespørsler nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Å tape.... ikke vinne! Lenke til kommentar
JayP Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når broren min på 23 år ikke vet hvordan man bruker google. Hver dag kommer han med ett eller flere spørsmål som virkelig får meg til å tro at han har levd under en stein mesteparten av livet. Senest i dag ble jeg vekt av han som ringer og vil vite hvor mye tollgrensen ligger på... SKAFF DEG EN JOBB OG ET HUS FOR FAEN!!!! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends. Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. Visste du at facebook fins med norske menyer? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends. Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. Visste du at facebook fins med norske menyer? Du er en sånn du som forlanger at alle skal bruke norske ord på alt? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Å bruke en tjeneste i det språket det ble laget for er ofte det beste, imo. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Argh! Blir så lut lei faren min til tider. Vi er tydeligvis totalt forskjellige på alt, og har alltid sterke og motsettende meninger. Så blir han sur når jeg er uenig. Godt at jeg ikke bor hjemme lenger. Endret 15. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg misunner alle fuckers på øya 2011 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke humoristisk ment, men jeg leste "utøya 2011". Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke humoristisk ment, men jeg leste "utøya 2011". Jeg og.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når folk faceraper en person ved å skrive "OMG JEG ELSKER Å SUGE KUK!". Alle forstår det er fake... Skal man først facerape skal man gjøre en genistrek som virker troverdig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 At kommunen utfører vegarbeid med en jackhammer klokka 2:30 om natta, midt i et boligfelt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F8lj9mSP3bw#at=19 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå