svelemoe Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Eg er lei av at mor mi skal overdrive når ho pratar om andre folk, for å auke sympati for henne og gjere seg sjølv til eit offer. Vi har 4 hundar. Onkelen min kom innom igår, og hundane ville kose med han. Han avviste dei, noko han kanskje ikkje har gjort kvar einaste gong han er her, men men. Han kommenterte litt om hundehår, eg oppfatta det som smått humoristisk meint frå han. Eg var nettopp på kjøkkenet, og høyrte at mor mi snakka i telefon med nokon om kor grusomt han hadde klaga over forbanna hundehår, innpåslitne hundar osv og kor sur han blei. Eg blei mektig irritert av desse gjentakande overdrivelsane, så eg sa enkelt og greitt at han ikkje blei så sur som ho skal ha det til. Han blei eigentleg ikkje sur i det heile. Ansiktsuttrykket hennar var omtrent som om eg skulle ha kalla henne og heile slekta avskum eller noko slikt. Det er faen meg berre å forvente at folk reagerer når du baksnakkar slik. Og no kom ho og snakka med meg om det. Samtala kan vel vere så privat den berre vil, men når eg høyrer slik baksnakking som ikkje gjer "offeret" noko betre enn "den verbale angriparen", må eg reagere. Endret 14. august 2011 av svelemoe 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 TILBAKE TIL HVERDAGEN IMORGEN. HELVERRE. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 opera.exe - no disk. skjer om jeg har i en dvd og tar den ut mens opera kjører. går ikke vekk før man restarter windows. herlig! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) EDIT: Vet ikke om dette kommer hos dere, men trykk på der det er svart for å se bildet... Endret 14. august 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 2 timer uten en eneste like eller kommentar lol forever alone azz Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Artige.no er eitt greitt nok konsept det, på linje med tusenvis av andre humorsider på nettet. Det som derimot er forjævlig, er brukarane. Nei, ting blir ikkje artig av å slenge på "me gusta". 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Me Gusta Le Artige.no. - Laget av Fredrik S. 6 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Enig. Det var bedre før. Når forteller alle sine hverdagshistorier gjennome "memes" og det er enten FUUUUUUUU eller 'Me Gusta'. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når man le putter le i hver eneste le setning blir det ganske le slitsomt og le irriterende å lese. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 "Tast totalbeløp" 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Håhåhå, vært på bar i helgen? Tipset litt mye? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nei, det er bare generelt irriterende. Spesielt når gjøken med terminalen ikke sier ifra om det. Burde egentlig ha endret pin-koden til 0001 bare for å være sikker på at jeg ikke går på en smell. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sitter og leser fra side 700, og irriterer meg grenseløst over den diskusjonen Akasha startet på side 724 eller noe. Mistet telling på hvor mange ganger jeg tenkte at "det må være trolling! Japp, det er helt sikkert trolling." Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor i helvette leser 100 sider gamle poster i denne tråden? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) UseGLSL disabled Artifacts i SC2, flickering og shaders som ikke funker. UseGLSL enabled Ekstremt lav FPS, ser mye penere ut enn å kjøre på Windoze (ja, faktisk), alle shaders funker. Til tider hater jeg WINE. Det var vel egentlig bare for å se om jeg kunne kjøre SC2, så jeg bryr meg ikke så veldig. Endret 15. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Søknader som skal sendes pr post. Hvem som sitter med frimerker, brev og skrivepapir/skriver?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kontorer som sier at de ringer tilbake med svar på mandag, så dritter de regelrett i å ringe. Så må JEG ringe DEM! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg og vennen min har vært redditors, det er der mange av ragefacene oppstod, blandt annet me gusta. Vi pleide å snakke på skolen i "koder" sånn at ingen kunne forstå, altså memes, men nå kan alle dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå