Hestejente99 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Admiral P, berre eg som ikkje tar greia med musikken hans? 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Nei. OnT: Har fått "Ring meg" på hjernen. Hvorfor skal jeg alltid få de dårligste sangene på hjernen? Endret 12. august 2011 av NothinDoin™ 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Døde ikke han 32-åringen etter at han gikk over til naboen for å be dem dempe seg? 6 Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg er hjemme på perm, alle venner jobber... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Synes det er litt rart at jeg ikke har fått noe advarsel nivå ennå, men vet ikke om det irriterer meg? Litt kanskje. Er jo litt badboy i blant Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 @ ;_; om du hadde lest artikkelen hadde du også lest at hu mener man skal vente til de er edru. hele greia virker ganske fjærn egentlig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nå da pokey er permabannet så er det nok din tur snart, Carl! Slo på TVn og så litt av "Mord og mysterier". Først så vi et hus utenfor og hørte høyt og tydelig at noen hadde det veldig moro på soverommet. Etter noen sekunder skiftet scenen, og vi så to stk ligge utslitt i sengen. Fyren dro vegg teppet og krøp ut av sengen - med undertøyet på? WTF? Jeg har ikke noe interesse av å se nakne menn, men hallo! Hvem i helvete har heftig sex med undertøyet på? Dette skjer så ofte i filmer og tv-serier at om du ser barn i samme film eller serie kan man lure på om samtlige er adopterte... Han hadde sikkert sånn boxer med luke foran. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Til deg som la en tyggis på buss-setet: Jeg håper du får AIDS. Vennlig hilsen meg. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 @ ;_; om du hadde lest artikkelen hadde du også lest at hu mener man skal vente til de er edru. hele greia virker ganske fjærn egentlig Ah, syntes bare plasseringen av de to artiklene var litt rar Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dauer av folk som bruker facebookstatuser til å spre politisk agenda. Anse deg selv som slettet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er Pokey bannet? Tenkte det samme selv, har ikke vært online siden 11. juli. Kan vel hende han er på ferie. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 TVGuiden til canal digital. Når jeg skal trykke og lese mer om et program blir hele siden hvit, og trykker jeg tilbake så hopper jeg rett ut av hele websiden, og må begynne helt på nytt. Dritt. dårlige tvprogram, at det ikke skal gå ann og ha et tv program som viser de kanalene jeg vil se uten noe tull! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dauer av folk som bruker facebookstatuser til å spre politisk agenda. Anse deg selv som slettet. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Endret 13. august 2011 av Bordplate 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Folk som poster hva de har spist, om de har trent, om de slapper av osv på facebook. "Anse deg selv som slettet" Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 At sommerferien straks er over og videre med skolemas og kjas som student. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 At jeg håper virkelig vgs kan hjelpe meg med bosted nå, for jeg begynner neste mandag og har enda ikke funnet et sted å bo. Damn you Narvik for å ikke ha steder å bo. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Systra får pc i bursdagsgåve, og det første som skjer er 3 bluescreens pga ninite. Wtf. No står den fast på startup repair. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Den ene høyttaleren min smeller og uler, den fungerer iblant, men nå virker det som at den har tatt fullstendig kvelden! Den andre fungerer som bare det! Jeg har sjekket alle tilkoblinger og alt ser ut som det skal. Jeg får nervøst sammenbrudd snart, kommer til å sitte i et hjørne og grine hysterisk hvis jeg ikke får orden på den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå