Grand Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg irriterer meg over at det er så forbanna mye å fikse når jeg skal kjøpe meg russeklær og sånt. Jeg får jo meldinger fra russefirmaer hele jævla tia nå. Det andre som irriterer ræva av meg er VG. De starter først med et par småserier, men nå så blir hele forsiden dekket med irriterende overskrifter som "hvorfor gråter Christine Koht, se første episode av Koht på jorde". Så blar jeg litt lengere ned og der kommer det opp en serie om facebook, så kommer det noe SMS roulette greier. Nå må de faen meg skjerpe seg når de bare lager dritt med det der. VG gjør narr av seg selv og begynner å bli mer og mer en useriøs avis som vil satse mer på kjendisunderholdning en skikkelige saker. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oseriösa aviser tilltalar det oseriösa folket. 90% utav världens befolkningh? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så klippet nå nettopp, det var et nytt lavpunkt for VG. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så klippet nå nettopp, det var et nytt lavpunkt for VG. Har aldri sett ei så irriterende kjærring som hu der. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så klippet nå nettopp, det var et nytt lavpunkt for VG. Har aldri sett ei så irriterende kjærring som hu der. Tror jeg personlig brøt ut i latterkrampe når hun utbrøt "hvorfor må høner dø?!". Hun kjører på meg tankegang som en bonde. Ikke begrunner hun hvorfor hum er så glad for øko-bonder. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 At pc'en min har skrudd seg av 3 ganger midt i spill pluss dårlig internett irriterer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/10/kultur/film/piratkopiering/fildeling/tekno/14230681/ Fy faen. Da vil jeg heller bo i Øst-tyskland. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Cowboy Bob, det er da ingenting: ACTA Det ACTA dritet utviklet de i hemmelighet til papirene lakk ut, etter det har det gått gjennom en god del endringer i skriftene. Blir ikke innført i EU enda. Endret 10. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 At telefonen FORTSATT ikke har klart aa faa tilbake meldingene mine... Eller.. At jeg ikke har faatt de tilbake.. Hvordan faar jeg tilbake ae, oe, aa, og tegn som sporsmolstegn, stjernetegn osv paa en engelsk pc? jeg maa bruke copy-paste for aa lage spm. tegn.. irriterer. Hjelp? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Prøv alt+shift, hvis ikke det funker, sjekk language settings. Du har nok antagligvis bare satt den til å bruke engelsk keyboard layout. Spørsmålstegn ligger på _ i forhold til Norsk. Endret 10. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er så mange rare musikk-sjangerer nå at man blir helt svett! Det er umulig å holde styr på alle. Og hvis du skulle komme i skade for å si noe feil som f.eks "Kul black metal låt" så kommer de med "HVA FAEN!?! NEI VI SPILLER BLOOD-GRAVEYARD DEATH VAMPIRE METAL, SKJØNTE DU IKKE DET?!!" og du får et lengre innlegg om hvordan denne musikksjangren skiller seg ut fra andre (noe den selvsagt ikke gjør). Det samme gjelder electronica. "Kul trancelåt" "HÆÆÆÆ? ER DU DUM ELLER??? DETTE ER JO HIPSTER-DANCE BEAT MUSHROOM RAINBOW" også får du enda en preken... ALT VAR ENKLERE FØR! 7 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 To define is to limit. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det samme gjelder electronica. "Kul trancelåt" "HÆÆÆÆ? ER DU DUM ELLER??? DETTE ER JO HIPSTER-DANCE BEAT MUSHROOM RAINBOW" Vi borde helt enkel kalla allt musik. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Musikk: Merzbow – Sponge Octopus Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har glemt å bestille nye linser! FAEN!! Har 5 par igjen (dagslinser) Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Musikk: Merzbow – Sponge Octopus Å FY FAEN! Det der var ikke mye musikk du! Æsj! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Å glemme hva det var jeg skulle poste >.< Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www.itromso.no/nyheter/article404159.ece Idioter. Dette vil bare føre til mer lovbrudd enn det allerede er, INGENTING annet. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www.itromso.n...ticle404159.ece Idioter. Dette vil bare føre til mer lovbrudd enn det allerede er, INGENTING annet. Myndiga borde få röka. Vad är åldersgränsen för att köpa alkohol i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå