Leo_Khenir Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Darn, når bandet tar opp ting og jeg hører småfeil i innspillingen (instrumenter som ligger to takter feil ifht hverandre og sånn) - plaaaaagsomt. Ingen andre enn oss i bandet som kjenner låtene som vet at det er feil, heller. Endret 11. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. >< Sjekk logg? Eller legg inn Chrome Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke. Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. Jeg er tro mot brannreven. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ting som irriterer så grenseløst? Tollsystemet i Norge! 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. >< Høyreklikk en fane - favoriser alle sammen i en midlertidig mappe. SÅnn just in case. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Face er helt på bærtur -.- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. >< Sjekk logg? Eller legg inn Chrome Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke. Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. Jeg er tro mot brannreven. Bruk opera, så får du aldri det problemet igjen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Datasmurf: On start -> last open tabs? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. >< Sjekk logg? Eller legg inn Chrome Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke. Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. Jeg er tro mot brannreven. Bruk opera, så får du aldri det problemet igjen. Liker ikke Opera heller. Det er greit til mobilen, men jeg brukte det i noen år før jeg fant Firefox uten at det falt helt i smak. Det var en klar forbedring fra IE, men ikke noe for meg sånn i lengden. Lycan, hvor? Forøvrig irriterer det meg akkurat nå at pappa og jeg driver og monterer en bokhylle fra IKEA, og da vi var ferdige oppdaget vi at to av hyllene sto med spon-siden ut, samt at vi måtte ta den fra hverandre og sage den til slik at den passer over uttakene jeg har på veggen. Tar på meg like stor om ikke større skyld enn pappa, men likevel. >< Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Folk driver og legger meg til på google +. Hva faen, greien med g+ er jo at man sitter der helt aleine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 at min venner ikke vil bruke google+ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Lycan, hvor? Edit -> Preferences -> General -> "When Firefox starts" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Lycan, hvor? Edit -> Preferences -> General -> "When Firefox starts" Ooh, praktisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Lycantrophe - life improver. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Af folk er framfor meg i veien. Åh. Går greit i bygater og sånt, men er så unødvendig ellers. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Og du klager på at vi irriterer oss over hester som er framfor oss i veien? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 At jeg har penger, men ikke ferie. RAGE RAGE RAGE JEG VIL PÅ FERIE LANGT BORT Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 At jeg ikke har penger, men ferie. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Folk som svarer på inleggen mine uten å sitere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Alle vennene mine flytter bort og skal gå på skole nå, så det blir en stille ferie fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå