Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke. I fremtiden vil vi se et pengeløst samfunn som vil gjøre friheten vår ekstremt mye større. Vi vil også ha bedre levevilkår, og man vil ikke få like mange barn som man får nå.

 

Antar du mener gjennomsnittet for verden for i Europa fødes det ca 1.5 barn per kvinne og vi må opp på 2.1 for å opprettholde dagens befolkning.

 

Verden er heller ikke overbefolket med mindre man tar forhebold om at alle mennesker skal bo i en by og at resten av arealet ikke skal brukes. Dersom man har 10 busser som går fra A til B, fordeler man folkene ut over de 10 bussene isteden for å si at det er for mange folk fordi man prøver å få alle inn på en og samme buss.

 

Klart det virker overbefolket dersom man står i en by med hundretusener eller millioner av innbyggere. I tillegg er det folk som pendler inn hver dag. Drar man ut av byen så er det steder der man kan vandre i timer eller dager uten å treffe folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at rosinene irriterer meg når de utgjør store deler av den dyre nøttemiksen.

Det dere bør gjøre er å gå i en butikk som selger enkeltkomponentene enkeltvis. Ta så mye cashewnøtter og liknende du ønsker, og dropp rosinene.

 

Forresten irriterer det meg at dette ble enda en regnværsdag.

Hele sommeren er regn.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Avtalte å møte opp med utleier for å se på leiligheten vi skal flytte inn i. Leiligheten er under oppussing.

Men gjett hvem som aldri møtte opp. Vi ventet lenge og ringte ett par ganger og sendte melding. Gleder meg til å høre hvorfor han aldri dukket opp.

 

 

Virker som ett flott utgangspunkt for videre leieforhold.

Lenke til kommentar

Den jævla reklamen for Grandiosa Hjemmelaget. Har hørt at pizzaen er god, men får meg ikke til å kjøpe den på grunn av den fuckings reklamen!

 

Over 100 spenn for frossenpizza? Fuck off. Lover deg at dersom du handler ingredienser selv, kommer du billigere unna og får en pizza som smaker mye bedre (Dette forutsetter at du har ost).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...